بازدید میدانی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری نصیرشهر رباط کریم

رباط کریم- ایرنا -مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و هیات همراه ضمن حضور در شهرستان رباط کریم، از زمین ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری نصیرشهر و از پروژه چمن مصنوعی روستای وهن‌آباد بازدید کردند.

به گزارش ایرنا ، در بازدید علی جوادی مدیرکل که با همراهی کرمعلی ایرجی معاون توسعه امور ورزش، مصطفی نکو لعل آزاد مسئول پیگیری امور شهرستان های غرب تهران، حسین رحیمی پور مدیرروابط عمومی اداره کل و ابراهیم سلیمانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رباط کریم انجام شد، پس از بررسی‌های میدانی، نواقص و ایرادات این پروژه ها برای پیگیری در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران در جریان این بازدیدها، بر رفع نواقص فنی استادیوم پنج‌هزارنفری نصیرشهر تاکید کرد و گفت: سند مالکیت این استادیوم سریعا تعیین تکلیف و صادر شود و بعد از تحویل نقشه تیپ استادیوم از طرف اداره‌کل، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رباط کریم پیگیری اخذ سند را انجام دهند.

علی جوادی از ضرورت ثبت سمن‌های شهرستان رباط‌کریم گفت و افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان رباط کریم باید در سه ماه آتی موضوع ثبت سمن‌ها را پیگیری و تا حدود ۲۰ سمن را به ثبت برساند و با حمایت امام‌ جمعه نصیرشهر پیگیری احداث خانه جوان را انجام دهد.

بازدید میدانی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری نصیرشهر رباط کریم

وی به