۱۲ خرداد ۱۴۰۱، ۱۴:۵۵
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84775911
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل ورزش استان همدان: خانه‌های روستایی براساس ظرفیت و استعدادها تجهیز می‌شود

همدان- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: خانه‌های ورزش روستایی براساس ظرفیت و استعدادهای موجود در هر منطقه، تجهیز خواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حمید سیفی روز پنج‌شنبه در نشست بررسی وضعیت خانه‌های ورزش روستایی استان همدان، اظهار داشت: ایجاد خانه‌های ورزش در روستاها طرح موثری است اما توزیع امکانات و تجهیزات باید بر اساس طرح آمایش سرزمین و علاقه و استعداد هر منطقه باشد.

وی گفت: استان همدان در برخی رشته‌ها قابلیت‌های بالایی دارد و شاید اهدای تشک کشتی برای یک روستا نتیجه بخش باشد و در روستای دیگر اهدای تاتامی نتیجه بهتری بدهد.

سیفی تکمیل و راه‌اندازی خانه ورزش روستایی را یکی از اولویت‌های دستگاه ورزش استان همدان دانست و خاطرنشان کرد: باید ضمن سرعت بخشیدن به روند اجرایی آن، در سال آتی شاهد بهره برداری حداکثری از خانه‌های ورزشی باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان افزود: خانه‌های ورزش روستایی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه ورزش روستایی، افزایش نشاط و شادابی و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستاها ساخته و تجهیز می‌شوند.

به گفته سیفی، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در نقاطی صورت گرفته که جزو مناطق کمتر برخوردار هستند و با این حال توقع داریم شوراهای روستایی و دهیاران مکان‌های بدون استفاده شامل مدارس، حمام‌های قدیمی و متروکه، سوله‌ها و انبارهای واقع در روستاها را تبدیل به فضای ورزشی کنند.

استان همدان دارای بیش از ۱۰۰ خانه ورزش روستایی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha