تحریم‌ها تاثیری در موفقیت‌های نظامی ایران ندارد

مهاباد - ایرنا - جانشین فرماندهی سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: تحریم‌های دشمنان تاکنون تاثیری در موفقیت‌های دفاعی و نظامی کشور نداشته و توان نظامی جمهوری اسلامی ایران روز به روز بیشتر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار طالب رحیمی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب افزود: امروز با وجود تحریم‌های گسترده اقتصادی، جمهوری اسلامی ایران به نقطه ای از پیشرفت نظامی دست یافته که آمریکا می‌خواهد در زمینه توان موشکی و نظامی با ما مذاکره کند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی، نظام را بیمه کرده است اظهار کرد: دشمنانی که حتی به ما دارو هم نمی فروشند، حاضر نیستند سوخت موشک به ما بدهند و همه موفقیت های نظامی ما با این شرایط به دست آمده است.

جانشین فرماندهی سپاه شهدا آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نباید همه مشکلات را به تحریم ها گره بزنیم چرا که آمریکا هیچگاه تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران را لغو نمی کند ادامه داد: تا زمانی که هیمنه آمریکا به طور کامل شکسته شود تحریم ها باقی خواهد ماند اما همه مشکلات ما وابسته به تحریم نیست بلکه دولت های غیرهمسو و غیرانقلابی موجب انباشت مشکلات شده‌اند.

سردار رحیمی اضافه کرد: توقیف ۲ کشتی یونانی نشانه اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران است و از طرفی ما به این سطح از قدرت نظامی رسیدیم که اگر اسراییل یک گلوله به سمت ایران شلیک کند با ده ها موشک پاسخش را بدهیم.

وی با اشاره به حذف ارز ترجیحی توسط دولت سیزدهم نیز گفت: دولت آیت الله رییسی، جراحی بزرگ اقتصادی را آغاز کرده که موجب قطع دست رانت خواران و قاچاقچیان از اقتصاد کشور و منافع مردم خواهد شد از این رو وظیفه داریم از این دولت حمایت کنیم.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی تاکید کرد: دولت، مجلس و قوه قضاییه انقلابی به طور متحد با مفسدان اقتصادی برخورد خواهند کرد چرا که دولت آیت الله رییسی قصد ساماندهی انحرافات سیاسی و اقتصادی کشور را دارد.

تحریم ها تاثیری در موفقیت های نظامی ایران ندارد

در این مراسم که فرماندار و امام جمعه تکاب و جمعی از مسوولان محلی نیز حضور داشتند، سرهنگ علیرضا سرتیپی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب معرفی شد و از خدمات سرهنگ وهاب عباس فام فرمانده پیشین سپاه این شهرستان قدردانی شد.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان غربی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha