۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۵۸
کد خبر: 84746174
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تنها مرکز سی‌تی‌اسکن تامین اجتماعی استان سمنان دوباره فعال شد

سمنان- ایرنا- رئیس بیمارستان شفا تامین اجتماعی استان سمنان گفت: تنها مرکز ملکی سی تی اسکن تامین اجتماعی برای ارائه خدمات به بیمه شدگان استان فعالیت خود را از سرگرفت.

مجید مطلبی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: مرکز سی‌تی‌اسکن بیمارستان شفا سمنان سال گذشته به علت خرابی قطعات و تیوپ دستگاه عکس‌بردای از کار افتاده بود و اکنون  از نیمه اردیبهشت ماه سالجاری دوباره  راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه برای تعمیر این دستگاه ۲۷ میلیارد ریال هزینه شد، گفت: در طول این مدت تمام تلاش بر این بود که ارائه خدمات متوقف نشود و بیماران بستری در بیمارستان شفا برای انجام سی تی اسکن به بیمارستان‌های دانشگاهی در سمنان اعزام می شدند.

وی ضمن قدردانی از همکاری کارکنان بیمارستان‌های کوثر و امیرالمومنین (ع) برای انجام سی‌تی‌اسکن بیماران، اظهار داشت: برخی مشکلات فراسازمانی و قوانین سختگیرانه موجب شده بود که انجام فرایند تعمیر و راه اندازی مجدد دستگاه حدود یکسال به طول انجامد.

مطلبی بیان کرد: انجام خدمات سی تی اسکن به علت شیوع کرونا در سال ۱۳۹۹ بیش از ۱۶۰ درصد به نسبت سال ۹۸ افزایش داشت که همین حجم بالای ارائه خدمات موجب شد تا در اوایل سال گذشته این دستگاه دچار نقص فنی شود.

رئیس بیمارستان شفا ضمن قدردانی از صبوری بیمه شدگان هم استانی در این زمینه اظهار امیدواری کرد: با برنامه ریزی‌ های انجام شده تلاش می‌شود دیگر چنین اتفاقاتی در سیستم ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان سازمان رخ ندهد.

به گزارش ایرنا، حدود ۷۰ درصد از جمعیت بیش از ۷۰۲ هزار نفری سمنان، معادل ۴۹۱ هزار نفر، تحت پوشش تامین اجتماعی استان سمنان هستند و بیمارستان شفا تنها بیمارستان ملکی برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی برای دریافت خدمات درمانی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha