۸۰۰ نفر از استان مرکزی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند

اراک - ایرنا - معاون هماهنگ کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: ۸۰۰ نفر از این استان در قالب اردوهای راهیان نور ، به منطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در غرب کشور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» روز جمعه در تشریح برنامه‌های راهیان نور غرب کشور در جمع خبرنگاران در اراک، افزود: پس از برگزاری موفق اردوهای راهیان نور مناطق جنوب کشور در پایان سال گذشته و ابتدای سال‌جاری، اردوهای راهیان نور غرب کشور از نیمه دوم اردیبهشت‌ماه جاری در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: برنامه‌های متنوعی از جمله بازدید از باغ موزه دفاع مقدس همدان، بازدید از یادمان عملیات مرصاد و پادگان ابوذر، بازدید از بیمارستان صحرایی قصر شیرین، بزرگداشت عملیات غرور آفرین بازی دراز، یادواره شهدای عملیات بازی دراز در حرم مطهر احمد بن اسحاق(ره) در شهر سر پل ذهاب، صعود به قله بازی دراز و برنامه های فرهنگی دیگر برای زائران استان مرکزی در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: یکی از موثرترین روش‌های انتقال فرهنگ ایثار و شهادت راهیان نور است و با توجه به شرایط امروز بهترین روش برای جلوگیری از تحریف و فراموشی فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه راهیان نور است.

سرهنگ پاسدار گودرزی عنوان کرد: مهمترین نیاز کشور در گام دوم انقلاب فرهنگ ایثار، شهادت و ازخودگذشتگی است و  با توجه به هجمه تبلیغات دشمنان، جهاد تبیین در شرایط فعلی ضرورت مهم برای نسل جدید جامعه است.

وی تاکید کرد: راهیان نور بستری مناسب برای تحقق جهاد تبیین است و آینده درخشان کشور با روایت های صحیح از حماسه های انقلاب تضمین می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: عملیات بازی دراز نقطه عطف دفاع مقدس است و بازخوانی و تبیین این عملیات غرور انگیز برای نسل جوان برکات فراوانی دارد.

استان مرکزی هفت هزار و ۳۰۰ شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha