حضور پرشور جوانان در راهپیمایی روز قدس چشم دشمنان را کور کرد

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه در البرز و امام جمعه کرج ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس گفت:حضور پرشور جوانان و نوجوانان در این راهپیمایی چشم دشمنان را کور کرد.

به گزارش ایرنا، آیت الله «سید محمد مهدی حسینی همدانی» در خطبه های نماز عید فطر کرج افزود: این حضور حماسی نوجوانان و جوانان در راهپیمایی روز قدس به دشمنان  این پیام را داد که با وجود تمام تلاش هایشان برای فاصله انداختن،  پیوند نسلی  در جامعه اسلامی برقرار است.

وی ادامه داد : حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال حماسی، پر شور، پر نشاط، با انگیزه و با صلابت مردم بود که جای تشکر دارد ضمن آنکه  حضور جوانان و نوجوانان در این راهپیمایی نشان داد که با عزم و همت بالا در پای آرمان های اسلام و انقلاب محکم و قدرتمند ایستاده اند و قدم هایشان را در گام دوم قدرتمند تر برخواهند داشت.

آیت الله حسینی همدانی گفت: دشمنان تلاش کردند تا آرمان های انقلاب را در دفاع از مستضعفان و به خصوص فلسطین را از مردم گرفته و به دنبال این بودند که مردم در راهپیمایی روز قدس  حضور نداشته باشند؛ به همین منظور شعارهایی را درست کرده و یک عده نیز دنباله رویشان شدند اما حضور همین نوجوا