۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۱۷
کد خبر: 84738476
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

زکات فطره در ۸۲۵ پایگاه کمیته امداد استان همدان جمع‌آوری می‌شود

همدان-ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: ۸۲۵ صندوق و پایگاه شامل فطریه عام، کفاره و سادات در اطراف اماکن، معابر اصلی و مرکزی استان برای جمع آوری فطریه پیش بینی شده است.

به گزارش روزیکشنبه ایرنا از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان، «محمدرسول شیخی زاده» اظهار داشت: این پایگاه ها در مناطق مختلف شهری و روستایی و امکان مختلف از جمله محل اقامه نماز عید فطر، میادین اصلی شهر، دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری، مساجد و اماکن متبرکه شهری و روستایی استان همدان مستقر و آماده دریافت زکات فطریه روزه‌داران است.

وی با اشاره به اینکه زمینه پرداخت الکترونیکی زکات نیز فراهم شده است افزود: همشهریان می‌توانند کد #۵۰۸۱۸۸۷۷* را به وسیله تلفن‌های همراه خود شماره گیری و فطریه خود را پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان اظهار داشت: شماره کارت ۶۰۳۷۷۹۹۷۹۵۰۱۶۱۴ ویژه پرداخت فطریه عام نیز برای پرداخت غیر حضوری فطریه در نظر گرفته شده تا مردم به راحتی بتوانند فطریه خود را پرداخت کنند.

شیخی زاده با بیان اینکه نماز عید فطر در نقاط مشخص شده از سوی ستاد برگزاری نماز عید فطر اقامه خواهد شد تصریح کرد: در این مکان‌ها صندوق‌های جمع آوری فطریه با آرم و نشان «شورای زکات استان» مستقر خواهد بود و در تمام این پایگاه ها دستگاه کارت خوان نیز برای دریافت فطریه در اختیار نمازگزاران قرار داده خواهد شد.

وی با تشریح حساسیت این نهاد به رعایت اصول و موازین شرعی دریافت و هزینه فطریه ادامه داد: زکات فطریه جمع آوری شده در کوتاه‌ترین زمان، به حساب نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی واریز می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان خاطرنشان کرد: انتشار هرگونه شماره حساب بانکی غیر از شماره حساب شورای زکات در فضای مجازی ممنوع بوده و همانند سال‌های قبل، توسط مراجع قضایی با متخلفان برخورد شده و مراکز خیریه نیز مجاز خواهند بود در محل خیریه، نسبت به دریافت فطریه اقدام کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha