۱۰۳ میلیارد تومان برای بخش ورزش البرز تصویب می شود

کرج - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد : ۱۰۳ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های ورزشی استان البرز در سفر هیات دولت پیش بینی شده که قرار است امشب تصویب شود.

«حمید سجادی»  روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد صنعتی در شهرستان چهارباغ  استان البرز در گفت وگو با خبرنگاران افزود: این اعتبار برای توسعه چمن های مصنوعی، تکمیل سالن های ورزشی سرپوشیده و ترمیم و مرمت فضاهای ورزشی که از قبل نیاز به ترمیم داشته اند اختصاص می یابد.
وی با اشاره به اینکه البرز در بخش ورزش همواره پشتیبان کشور بوده است، اظهار داشت: مصوبات ارزشمندی در حوزه جوانان و ورزش برای استان در سفر دولت قرار است داشته باشیم.
وزیر ورزش وجوانان  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، گفت: حمایت و تسهیل  در فرآیند فعالیت واحدهای صنعتی از سوی دولت می تواند نوید بخش اشتغال آفرینی بیشتری باشد.

وی ادامه داد: این امیدواری وجود دارد که بخش خصوصی  همچنان در زمینه های  مختلف از جمله صنعت پیشرو باشد.

شهرستان ۱۰۰ هزار نفری چهارباغ در غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

 رئیس جمهور در قالب نوزدهمین سفر استانی هیات دولت و در سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین" به منظور بررسی اولویت‌های توسعه بخشی و تصمیم گیری برای رفع مشکلات مردم  امروز پنجشنبه ۱۸ فروردین ماه میهمان استان البرز است.

امروز تعدادی از معاون رئیس جمهور و وزرا به نمایندگی از آیت الله رئیسی به مناطق مختلف استان البرز سفر کرده اند.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۸ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان، مازندران و مشهد سفر کرده است

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha