مراسم وداع با پیکر شهید حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی برگزار ‌شد

مشهد- ایرنا- مراسم بزرگداشت و وداع با پیکر شهید حجت الاسلام اصلانی که در جنایت و هتک حرمت حرم مطهر رضوی به شهادت رسید، چهارشنبه شب در حرم مطهر امام رضا(ع) با حضور جمع کثیری از اقشار مختلف مردم، مسوولان استانی و زائران در محل صحن پیامبر اعظم (ص) این حرم منور برگزار ‌شد.

به گزارش بامداد پنجشنبه ایرنا، در این مراسم که تولیت آستان قدس رضوی ، استاندار خراسان رضوی ، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین خانواده این شهید حضور داشتند شاعران و مداحان آئینی به ذکر مصیبت پرداختند.  

پیکر این شهید بزرگوار ساعت ۱۴ امروز پنجشنبه هجدهم فروردین از میدان شهدا به سمت حرم مطهر امام هشتم(ع) تشییع می‌شود. با موافقت تولیت آستان قدس رضوی، شهید اصلانی در حرم مطهر ثامن الحجج(ع) به خاک سپرده می شود.

به گزارش ایرنا، فردی به هویت عبدالطیف مرادی ۲۱ ساله و دارای دیدگاه تکفیری که به صورت غیرقانونی و از مرزهای شرقی کشور وارد ایران شده است روز سه شنبه ۱۶ فروردین ماه در صحن پیامبر اعظم حرم امام رضا (ع) با چاقو به سه روحانی حمله و آنان را به شدت مجروح کرد.
 به دنبال این اقدام تروریستی حجت‌الاسلام محمد اصلانی یکی از این روحانیان به دلیل شدت جراحات وارده به شهادت رسید و ۲ روحانی دیگر به نام های حجت الاسلام پاکدامن و دارایی در بخش مراقب‌های ویژه بیمارستان بستری شدند.

هر سه روحانی مزبور، که هدف این سوء قصد قرار گرفته‌اند، از فعالان جهادی و فرهنگی و ساکن مناطق مختلف حاشیه شهر مشهد هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha