۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۸:۲۳
کد خبرنگار: 2141
کد خبر: 84707182
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه سرپل‌ذهاب: رمضان ماه تقرب جستن به درگاه الهی است

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه سرپل‌ذهاب با تاکید بر لزوم استفاده از فیض و برکات ماه مبارک رمضان گفت: رمضان ماه بندگی خدا و تقرب جستن به درگاه الهی است.

حجت الاسلام «جواد فاطمی‌نسب» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان افزود: ماه مبارک رمضان ماه ضیافت الهی و یک عید بزرگ برای مسلمانان است که با فرارسیدن آن باید به هم تبریک گفته و مهیای استفاده بیشتر از فضیلت‌های این ماه شویم.

وی اظهار داشت: ماه مبارک رمضان سفره خاص الهی است که فقط بندگان خاص خدا که اهل ورود در این ضیافت الهی هستند می توانند سر این سفره نشسته و از فیض و برکات آن استفاده کنند.

امام جمعه سرپل ذهاب گفت: روزه و تلاوت قرآن از مائده هایی است که بر سر سفره این ماه قرار دارد و مومنین باید از آن استفاده وافی و کافی را ببرند.

وی در ادامه از اعزام ۲۶ روحانی مبلغ به مساجد شهری و روستایی این شهرستان در ماه مبارک رمضان برای ترویج فرهنگ قرآنی خبر داد.

حجت الاسلام فاطمی نسب گفت: اقامه نماز جماعت، برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، گفتمان دینی، حلقه‌های تفسیر و تدریس قرآن، برگزاری محافل انس با قرآن، ویژه برنامه‌های شب قدر، تفسیر نهج البلاغه از دیگر فعالیت‌های مبلغان اعزامی در ماه رمضان امسال خواهد بود.

وی بیان کرد: فعالیت‌های مبلغان در تمام موضوعات مختلف مورد نیاز جامعه از جمله اعتقادی، اخلاقی، احکام، قرآن، مباحث سیاسی اجتماعی روز خلاصه می‌شود.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha