۱۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۳۵
کد خبرنگار: 985
کد خبر: 84707026
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشدار زرد هواشناسی/تغییرات عمده جوی استان اردبیل در پنج روز آینده

اردبیل - ایرنا - بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهند در پنج روز آینده استان اردبیل دستخوش تغییرات عمده جوی قرار خواهد گرفت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از هواشناسی اردبیل ، طی بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱۷ فروردین در شهرستان‌های گرمی، انگوت و غرب شهرستان بیله‌سوار مغان احتمال رگبار باران و رعد و برق وجود دارد.

روز پنجشنبه با تغییر الگوی وزش باد و شرقی شدن جریانات دمای هوا در بیشتر مناطق استان اردبیل ۸ تا ۱۲ درجه سلسیوس نسبت به روز قبل کاهش یافته و در مناطقی از استان بارش باران (گاهی بصورت رگبار توام با رعد و برق) انتظار می‌رود.

روز جمعه نیز با وزش بادهای جنوبی (گرمیج) با سرعت تند تا شدید (گاهی تا ۹۰ کیلومتر بر ساعت) دمای هوا در این روز نسبت به روز پنجشنبه افزایش خواهد یافت.

شنبه هفته آینده هم با ورود یک سامانه بارشی نسبتا قوی ضمن کاهش مجدد چند درجه‌ای دما در غالب مناطق استان بویژه در مناطق مرکزی و جنوبی، بارش باران گاهی بصورت رگبار توام با رعد و برق تا بعد از ظهر روز یکشنبه (۲۱ فروردین) پیش‌بینی می‌شود.

هواشناسی استان اردبیل با توجه به پیش‌بینی فوق بر رعایت توصیه‌های صادر شده در هشدار هواشناسی سطح زرد شماره ۴ تاکید کرده است.

اردبیل و شهرستان‌های این استان از شرایط هوایی و اقلیمی متغیری برخوردار هستند و مشاهده جلوه‌هایی از هوای فصول گوناگون در یک دوره زمانی کوتاه از جاذبه‌های طبیعی برای گردشگران علاقه‌مند در این استان است. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha