۱۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۱۸
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 84701962
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فوتسالیست‌های قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

۱۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۱۸
کد خبر: 84701962
فوتسالیست‌های قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

قزوین - ایرنا - رییس هیات فوتبال استان قزوین گفت: فوتسالیست‌های استان به اردوی تیم ملی فوتسال ایران دعوت شدند که تا ۱۷ فروردین ماه در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، حسین باجیوند روز جمعه با بیان این مطلب، افزود: سعید مومنی بازیکن قزوینی مس سونگون، مرتضی عزتی فوتسالیست قزوینی مقاومت البرز و علیرضا رفیعی پور و مسلم اولاد قباد بازیکنان کراپ الوند ورزشکاران دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

وی اضافه کرد: این اردو از امروز در هتل آکادمی فوتبال تهران آغاز می شود و به مدت پنچ روز ادامه خواهد داشت.

باجیوند با اشاره به دیگر ظرفیت های این رشته در استان، افزود: بهناز آبک به عنوان داور در دیدار تیم های نصر فردیس و شرکت ملی حفاری ایران از هفته دوم دور برگشت در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور در ورزشگاه شهدای سرحد آباد استان البرز حضور یافت و به قضاوت پرداخت.

وی گفت: همچنین علیرضا طاهرخانی به عنوان داور در دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد مبارکه سپاهان از هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور حضور خواهد داشت.

باجیوند افزود: این دیدار ساعت ۱۹ امروز در ورزشگاه تختی شهر آبادان استان خوزستان برگزار می شود.

این مسوول گفت: استان قزوین ظرفیت های زیادی در رشته فوتبال و فوتسال دارد و قطعا با حمایت بیشتر از بازیکنان، مربیان و داوران استان می توان گام های بلندی را برای رشد و توسعه این رشته در استان برداشت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha