یوم الله دوازدهم فروردین از ایام ماندگار در تاریخ ایران عزیز است

بندرعباس - ایرنا- استاندار هرمزگان گفت:یوم الله دوازدهم فروردین از ایام ماندگار در تاریخ ایران عزیز است که در این روز حماسی با رای حداکثری ملت ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این سرزمین استقرار یافت.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی روز جمعه با صدور پیامی، فرارسیدن یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک این روز ، افزود:این روز بزرگ، تبلور مردم سالاری دینی در ایران اسلامی است که در آن مردمی که با اتکا به پروردگار متعال و الگو قرار دادن سیره نورانی پیامبر گرامی اسلام (صلی الله علیه و آله و سلم) و ائمه اطهار (علیهم السلام) و پیروی از رهبری حضرت امام خمینی(ره)، انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم زدند.

وی ادامه داد: در بیست و دوم بهمن ماه سال ۱۳۵۷ به پیروزی رساندند، مدتی بعد و در دوازدهم فروردین ماه سال ۱۳۵۸ با حضوری حداکثری، رای خود مبنی بر استقرار نظام مبتنی بر دین مبین اسلام و جمهور و خواست مردم را اعلام کردند.

استاندارهرمزگان اظهار داشت:جمهوری اسلامی ایران برخاسته از متن مردم و اصول و دستورات دینی است و این نظام مقدس توانسته در طول ۴۳ سال گذشته مسیری پرافتخار و باشکوه را در عرصه‌های مختلف با حضور و حمایت مردم و تحت هدایت ولایت فقیه با رهبری حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) طی نماید و همچنان سرافرازی های این نظام مقدس تداوم دارد.

دوستی، فرارسیدن یوم الله ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و آحاد ملت بزرگوار ایران اسلامی به خصوص مردم شریف استان هرمزگان، تبریک و تهنیت گفت و از درگاه خداوند متعال موفقیت و سربلندی بیشتر و روزافزون همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha