وزیر آموزش و پرورش یک آموزشگاه روستایی مشهد را افتتاح کرد

مشهد - ایرنا - یک باب دبستان در روستای محروم "کلاته برفی" مشهد شامگاه چهارشنبه با حضور یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی در حاشیه این آیین افتتاحیه گفت: دبستان دخترانه عفت صفاریان طوسی با زیربنای ۷۵۰ متر مربع در سه طبقه و سرایداری ۵۷ متر مربع ساخته شده است.

ابوالقاسم بابایی افزود: این مدرسه که دارای ۶ کلاس درس، یک کارگاه آموزشی، یک آزمایشگاه علوم و یک نمازخانه است با هزینه ۲۰ میلیارد ریال خیران و اعتبار دولتی ۲ میلیارد ریال اجرا شده است.

گفتنی است خراسان رضوی دارای بیش از ۱۲ هزار مدرسه با بیش از ۵۶ هزار کلاس درس است و بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز در این استان تحصیل می کنند که معادل حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور است.

کلاته برفی، محله ای قدیمی در بلوار شاهنامه بخش مرکزی در ضلع شمال غربی شهرستان مشهد واقع است.

نخستین سفر استانی رییس جمهور و هیات دولت در سال ۱۴۰۱ امروز و فردا - چهارشنبه و پنجشنبه  هفته جاری - به مقصد خراسان رضوی صورت می‌گیرد.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی پیش از این به ۱۷ استان شامل هرمزگان، قم، یزد، لرستان، زنجان، سمنان، اردبیل، فارس، خوزستان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، گیلان، گلستان و مازندران سفر کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha