۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۵۳
کد خبر: 84699994
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کی‌روش: رویا تمام شد

۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۵۳
کد خبر: 84699994
کی‌روش: رویا تمام شد

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی مصر در واکنش به شکست شب گذشته این تیم برابر سنگال و بازماندن از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در توئیتی نوشت: رویا تمام شد؛ ما تمام تلاش خود را کردیم اما برای امروز کافی نبود.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، کارلوس کی‌روش سرمربی پیشین تیم ملی ایران و سرمربی کنونی تیم ملی مصر در رشته پیام‌هایی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرد یادآور شد: از صمیم قلب از فدراسیون فوتبال مصر برای داشتن افتخار هدایت تیم ملی این کشور تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: از همه بازیکنان و کادر فنی خود هم‌ صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم؛ همیشه در قلب من خواهید بود. افتخاری برای من بود که با شما کار کنم و توسط چنین متخصصان متعهد و توانمند حمایت شوم.  

کی روش تاکید کرد: بدون شما هیچ چیزی برای من در زندگی ممکن نبود. دوستان خیلی به شما افتخار می‌کنم. بهترین آرزوها و تشکر فراوان من برای همه هواداران مصری. پیش به سوی آینده!

تیم ملی فوتبال مصر شب گذشته در دیدار برگشت برابر سنگال در شهر داکا در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شد و جام جهانی را از دست داد. کی روش ۲ مرتبه با تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی صعود کرده بود.

کی‌روش: رویا تمام شد

کی‌روش: رویا تمام شد

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha