۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۷:۴۲
کد خبر: 84699362
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

تغییر و تحولات مدیریتی مازندران در سال ۱۴۰۰

۱۰ فروردین ۱۴۰۱، ۷:۴۲
کد خبر: 84699362
تغییر و تحولات مدیریتی مازندران در سال ۱۴۰۰

ساری – ایرنا – تغییرات مدیریتی معمولا قسمتی عادی از فرآیند مدیریت محسوب می‌شوند. اما معمولا این تغییرات در سال‌های برگزاری انتخابات شورای شهر و تغییر دولت‌ها بیشتر انجام می‌شوند. در این نوشتار مروری تقویمی بر تغییر و تحولات مدیریتی سال ۱۴۰۰ مازندران داشتیم.

به گزارش ایرنا، جابه‌جایی مدیران به‌ویژه در سال‌های تغییر دولت و برپایی انتخابات شورای شهر معمولا از خبرهای مورد توجه رسانه‌ها و مخاطبان است. در سال ۱۴۰۰ هم با توجه به برگزاری دو انتخابات شورای ششم و ریاست‌جمهوری سیزدهم این موضوع مورد توجه قرار داشت. علاوه بر تغییراتی که در سطح مدیریت ملی رقم خورد، در استان‌ها نیز تغییرات مدیریتی متعددی رخ داد.

در مازندران مهم‌ترین تغییر مدیریتی طبیعتا تغییر و جابه‌جایی استاندار بود. اما علاوه بر آن در بسیاری از ادارات کل، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و سایر اجزای اداری نیز تغییر و تحولات مدیریتی رخ داد. البته به خبرهای مدیریتی استان در سال ۱۴۰۰ می‌توان برخی رخدادهای جالب مانند رفت‌وبرگشت برخی چهره‌ها در یک پست طی چند روز، برکناری‌های ناگهانی و لغو برکناری، دستگیری و بازداشت مدیران، رد صلاحیت چند تن از اعضای شورای ششم پس از انتخاب شدن، رد صلاحیت تعدادی از شهرداران پیشنهادی اعضای شورای ششم شهرهای مازندران و برخی خبرها و حاشیه‌های دیگر را نیز افزود. در این نوشتار برخی از تغییرات مدیریتی مازندران طی سال ۱۴۰۰ به تفکیک ماه‌ها مرور شده است.

فروردین، اردیبهشت، خرداد؛ تغییرات در دقیقه ۹۰

۱۶ فروردین استاندار مازندران با صدور حکمی محمد زرآبادی را به عنوان شهردار جدید نشتارود منصوب کرد. ۲۹ فروردین هم مهدی کیانی با رأی اکثریت اعضای شورای پنجم بابل به عنوان شهردار بابل انتخاب شد.

۱۹ اردیبهشت استاندار مازندران که با انحلال شورای پنجم ساری در سال ۱۳۹۹ به عنوان قائم‌مقام این شورا مسئولیت انتخاب شهردار را به عهده داشت، پس از پایان دوره سه ماهه سرپرستی حمیدرضا مرادی بر شهرداری ساری، جواد طالبی که ریاست سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران را به عهده داشت به عنوان سرپرست شهرداری مرکز استان معرفی کرد.

تغییر و تحولات مدیریتی مازندران در سال ۱۴۰۰

 ۲۰ اردیبهشت نیز سید کاظم حسینی با حکم مدیرعامل شرکت توانیز به عنوان سرپرست شرکت توزی نیروی برق مازندران و جانشین فرامرز سپری منصوب شد. حکمی که بر خلاف تصورها بیش از سه ماه برقرار ماند و سرپرستی حسینی بر این شرکت تا پایان سال نیز ادامه یافت.

۲۶ خرداد سرهنگ مجید ذکریایی با حضور فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور به عنوان فرمانده جدید یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه ساری معرفی شد.

تیر و مرداد ؛ گذر آرام به دوران جدید

نخستین ماه از دومین فصل سال ۱۴۰۰ ماه بدون تغییر و تحولات مدیریتی در مازندران بود. تنها خبر مرتبط با تغییر مدیریت در این استان مربوط به بازداشت دو مدیر منابع طبیعی غرب استان به اتهام ارتشاء، تصرف اراضی ملی و تضییع حقوق بیت‌المال در ۱۳ تیر و بازداشت یک مدیرکل استانداری مازندران به اتهام دریافت رشوه و سوء‌استفاده از مقام دولتی در ۱۴ تیر بود.

بخش قابل توجهی از تغییرات مدیریتی مربوط به مدیریت شهری مازندران در پنجمین ماه سال رقم خورد که اعضای شورای ششم فعالیت خود را آغاز کردند و دست به تغییر شهرداران زدند. ۱۴ مرداد اعضای شورای ششم قائمشهر پس از مراسم تحلیف و انتخاب رئیس و نایب رئیس، عباس صالح‌زاده شهردار این شهر را به عنوان سرپرست تا زمان تعیین شهردار جدید به عنوان سرپرست شهرداری در همین مسئولیت ابقا کردند. البته مدتی بعد با استعفای صالح‌زاده از سرپرستی، اعضای شورای ششم قائمشهر سرپرست جدیدی برای شهرداری معرفی کردند.

در این روز آرزو طبری شاهاندشتی با رأی اعضای شورای ششم شهر گزنک به عنوان نخستین زن در جایگاه سرپرست شهرداری‌های مازندران معرفی شد.

 اعضای شورای ششم شورای اسلامی شهر آمل در نخستین جلسه رسمی که در فرمانداری آمل برگزار شد علی داوودی را به عنوان سرپرست شهرداری آمل انتخاب و معرفی کردند. محمدامین شکری با اکثریت آرای شورای ششم شهر دابودشت به عنوان سرپرست این شهرداری انتخاب شد و اعضای شورای ششم شهر بابکان هم ابراهیم مرادی را به عنوان سرپرست شهرداری معرفی کردند.

۱۶ مرداد قاسم عزتی با اکثریت آراء شورای شهر به عنوان سرپرست شهرداری کیاکلا معرفی شد. در همین روز همت محمدنژاد و علی‌اصغر قاسمی به ترتیب از سوی اعضای شورای اسلامی شهرهای جویبار و کوهی‌خیل به عنوان سرپرست معرفی شدند. البته سرپرستی محمدنژاد که در شورای پنجم به عنوان شهردار جویبار انتخاب شده بود بر شهرداری جویبار در دوره شورای ششم طولانی نبود.

 اما اتفاق عجیب مدیریتی مازندران در مرداد این بود که اعضای شورای شهر ساری ۱۶ مرداد و دو روز بعد از برکناری جواد طالبی و انتخاب محمدحسین قبادی به عنوان سرپرست شهرداری مرکز استان، با لغو مصوبه خود و برکناری محمدحسین قبادی، جواد طالبی را بار دیگر به عنوان سرپرست شهرداری معرفی کردند.

شهریور ؛ ماه تغییر شهرداران 

۴ شهریور رمضان پاریاو که چندین سال شهردار پل‌سفید بود به عنوان شهردار کیاکلا انتخاب شد.

۱۱ شهریور حجت‌الاسلام والمسلمین محمود علیخانی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان رامسر معرفی و جانشین حجت‌الاسلام حسین تقی‌پور شد.

۱۴ شهریور علی امانی با رأی اعضای شورای شهر بابل به عنوان چهل‌وپنجمین شهردار این شهر معرفی شد. البته امانی نتوانست تاییدیه وزارت کشور را دریافت کند و پس از ۷۴ روز سرپرستی بر شهرداری بابل برکنار شد. در همین روز اعضای شورای شهر ارطه مرتضی آراسته را به عنوان شهردار انتخاب کردند.

۱۵ شهریور محمد صالح خویی با رأی اعضای شورای اسلامی نوشهر به عنوان بیست‌وهفتمین شهردار این شهر بندری مازندران انتخاب و معرفی شد.

 ۱۶ شهریور اعضای دوره ششم شورای پل‌سفید محبوب خلیلی را با اکثریت آراء به عنوان شهردار این شهر معرفی کردند.

۱۸ شهریور جواد طالبی که پیش‌تر به عنوان سرپرست شهرداری ساری معرفی شده بود، حکم رسمی شهردار شدن خود را از احمد وحیدی وزیر کشور دریافت کرد.

۲۰ شهریور محمد کیاکجوری با رأی اعضای شورای اسلامی شهر چالوس به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب شد.

مدیریت شهرداری آلاشت با رأی اعضای شورای ششم این شهر و صدور حکم انتصاب از سوی استاندار وقت مازندران به یحیی علی‌نژاد واگذار شد.

در بیست‌وهفتمین روز شهریور ۱۴۰۰ استاندار وقت مازندران با صدور احکام جداگانه، محمدتقی جعفرپور را به عنوان شهردار سلمانشهر، محمد خسروی را به عنوان شهردار رینه و مرتضی باباتبار را به عنوان شهردار خشرودپی منصوب کرد.

مهر ؛ ناکامی گزینه‌های شهرداری

۱۰ مهر با حکم استاندار وقت مازندران، مهدی اختیاری به عنوان شهردار محمودآباد، علی سیاسرانی به عنوان شهردار کجور، مهدی حسن‌نژاد به عنوان شهردار امامزاده عبدالله و سید احمد میریان آکندی به عنوان شهردار آکند منصوب شدند.

۲۵ مهر عباس صالح‌زاده سرپرست شهرداری قائمشهر از مسئولیت خود استعفا داد و اعضای شورای شهر کاظم علیپور را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کردند که مدتی بعد به عنوان شهردار قائمشهر منصوب شد.

تغییر و تحولات مدیریتی مازندران در سال ۱۴۰۰

از اتفاقات قابل توجه مدیریتی مازندران در مهر ۱۴۰۰ رد صلاحیت ۱۰ شهردار پیشنهادی مازندران بود که ۲۶ مهر اعلام شد.

۳۰ مهر علی‌اصغر مسلم پور به عنوان شهردار ایزدشهر و علی‌اصغر قاسمی به عنوان شهردار کوهی‌خیل منصوب شدند.

در ماه مهر با طولانی شدن فرآیند انتخاب استاندار دولت سیزدهم برای مازندران، گمانه‌زنی‌های متعددی در فضای مجازی و رسانه‌های استان شکل گرفت و نام‌های زیادی برای مسئولیت استانداری مازندران مطرح شد. اما هیچ کدام از نام‌های مطرح شده در نهایت استاندار مازندران نشدند.

آبان ؛ پایان انتظار برای استاندار جدید

سوم آبان علی‌محمد مقدس با حکم استاندار مازندران به عنوان شهردار جدید فریدونکنار منصوب شد.

دکتر ناصر عمادی پزشک بدون مرز اهل قائمشهر پنجم آبان ۱۴۰۰ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل منصوب شد و جانشین دکتر فرهاد جلالی شد. در همین روز محسن کبود فیروزجایی با حکم استاندار مازندران به عنوان شهردار سرخرود منصوب شد.

هشتم آبان با حکم استاندار مازندران مهدی توکلی به عنوان شهردار نور و محمدحسین فقیه علی‌آبادی به عنوان شهردار جویبار منصوب شدند.

مهم‌ترین رخداد خبری و مدیریتی مازندران در آبان ۱۴۰۰، انتخاب استاندار جدید از سوی هیئت دولت برای مازندران بود. بالاخره پس از چند ماه گمانه‌زنی درباره استاندار دولت سیزدهم در مازندران، ۱۶ آبان سید محمود حسینی‌پور به عنوان استاندار مازندران معرفی شد. چهار روز بعد یعنی روز ۲۰ آبان مراسم معارفه سید محمود حسینی‌پور و تودیع احمد حسین‌زادگان با حضور وزیر کشور برگزار شد.

تغییر و تحولات مدیریتی مازندران در سال ۱۴۰۰

۱۷ آبان اعضای شورای شهر چالوس پس از این‌که محمد کیاکجوری گزینه معرفی شده‌شان در شهریور ۱۴۰۰ تاییدیه‌های لازم برای انتصاب به عنوان شهردار را دریافت نکرد، صابر سام‌دلیری که یکی از اعضای همین شورا بود را با اکثریت آرا به عنوان شهردار چالوس معرفی کردند. البته سام‌دلیری نیز مانند کیاکجوری نتوانست تاییدیه لازم برای انتصاب به عنوان شهردار را دریافت کند و پس از چند هفته اعضای شورای چالوس ناچار به معرفی گزینه دیگری شدند.

۱۹ آبان دکتر حشمت علی‌نژاد با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست دانشگاه مازندران منصوب شد و به جای دکتر کوروش نوذری مدیریت بزرگترین دانشگاه این استان را بر عهده گرفت.

۲۵ آبان عباس شیرینی همپا فرماندار سابق عباس‌آباد، با رأی اعضای شورای ششم نوشهر به عنوان شهردار این شهر بندری معرفی شد. پیش از او محمدصالح خویی که ریاست شورای ششم نوشهر را بر عهده داشت به عنوان شهردار معرفی شده بود که پس از حدود دو ماه و نیم از این مسئولیت استعفا داد.

در همین روز شورای اسلامی شهر بابل مصوبه انتخاب علی امانی برای سکانداری شهرداری این شهر را که ۱۴ شهریور صادر کرده بود به دلیل تاخیر در صدور حکم انتصاب از سوی وزارت کشور، باطل کرد. اعضای شورای بابل ۳۰ آبان سید قاسم دابوییان را به عنوان شهردار معرفی کردند.

کاظم علیپور که ۲۵ مهر با استعفای عباس صالح‌زاده به عنوان سرپرست شهرداری قائمشهر معرفی شده بود، ۲۶ آبان از سوی شورا به عنوان شهردار معرفی شد.

۲۹ آبان حجت‌الاسلام سید داوود موسوی که امام جمعه محمودآباد بود به عنوان امام جمعه جدید شهرستان چالوس معرفی و جایگزین حجت‌الاسلام سید احمد جباری شد. جباری نیز به محمودآباد رفت و به جای موسوی مسئولیت امامت جمعه این شهر را بر عهده گرفت.

تغییر و تحولات مدیریتی مازندران در سال ۱۴۰۰

آذر ؛ حرکت آرام قطار تغییرات از استانداری 

یکم آذر سید محمود حسینی‌پور نخستین حکم انتصاب با امضای خود به عنوان استاندار مازندران برای علی دعاگویان شهردار جدید بهنمیر صادر کرد.

در دومین روز آذر مدیرکل بیمه سلامت مازندران پس از ۹ سال تغییر کرد و با حکم دکتر محمدمهدی ناصحی مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران، دکتر محمدرضا میرزایی به سمت مدیرکل جدید بیمه سلامت استان مازندران منصوب شد.

سوم آذر تغییرات مدیریتی در استانداری مازندران دو هفته پس از آغاز به کار رسمی سید محمود حسینی‌پور به عنوان استاندار جدید با تعیین سرپرست برای معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و سرپرست روابط عمومی آغاز شد. حسینی‌پور در این روز علی شیرازی که پیش از این مدیرکل امنیتی استانداری مازندران بود را به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و جانشین موقت حسین حسن‌نژاد در این معاونت معرفی کرد. در این روز سید علی‌اصغر موسوی نیز به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران معرفی شد و عباس مهدوی پس از دو سال از این مسئولیت کنار رفت.

استاندار مازندران ۱۰ آذر امید محبی را به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار معرفی کرد. ۶ روز بعد هم مرتضی نوربخش با حکم استاندار به عنوان مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری مازندران منصوب شد.

از رخدادهای مدیریتی مازندران در این ماه می‌توان به دستگیری مدیرکل راهداری مازندران به اتهام ارتشاء و اختلاس همراه با جعل نیز اشاره کرد که ۱۰ آذر رخ داد و منجر به یک تغییر مدیریتی در مازندران شد.

دی ؛ آغاز تغییر مدیران سیاسی 

۱۱ دی حجت‌الاسلام محمداسماعیل زارعی به عنوان رئیس سازمان قضایی مازندران و سید ابراهیم حجازی به عنوان دادستان نظامی مازندران معرفی شدند.

دو ماه پس از انتصاب دکتر سید ناصر عمادی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل، وزیر بهداشت با صدور حکمی جدید دکتر علی مظفری را به عنوان سرپرست جدید این دانشگاه علوم پزشکی معرفی کرد.

۱۴ دی استاندار مازندران علیمراد مهدوی‌فر را به عنوان مدیرکل جدید امنیتی انتظامی استانداری منصوب کرد.

۱۹ دی مهدی ایزدی که پیش از این معاون میراث فرهنگی مازندران بود امروز یکشنبه به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان منصوب و معرفی شد و سیف‌الله فرزانه هم پس از دو مرحله تجربه مدیرکلی، از این مجموعه خداحافظی کرد.

تغییر و تحولات مدیریتی مازندران در سال ۱۴۰۰

۲۲ دی مدیریت اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران پس از حدود ۲۰ سال تغییر کرد و حجت‌الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار به عنوان مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی مازندران معرفی شد.

۲۳ دی استاندار مازندران برای کیانوش ردایی به عنوان شهردار مرزن‌آباد، روح‌الله اشرفی امیری به عنوان شهردار امیرکلا، کیوان موسی‌پور بشلی به عنوان شهردار شیرگاه، سید حامد موسوی به عنوان شهردار گزنک، سید منصور کاظم‌زاده به عنوان شهردار فریم، سید رضا ابراهیمی آبلویی به عنوان شهردار رستم‌کلا و مهران تقی‌زاده خلیلی به عنوان شهردار خلیل‌شهر حکم صادر کرد.

۲۵ دی سیدعباس حسینی از سوی استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان آمل منصوب و معرفی شد.

۲۸ دی محمدعلی نوبخت با حضور جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی و استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان ساری معرفی شد.

یک روز بعد هم علی اصغر میرزایی که مدتی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر مازندران بود با حضور استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری بهشهر منصوب و معرفی شد. ۳۰ دی هم کمال رستمعلی  سرپرستی فرمانداری جویبار را به عهده گرفت.

بهمن ؛ کم تغییر اما اثرگذار 

نخستین تغییر مدیریتی مازندران در بهمن ۱۴۰۰ تغییر مدیرکل بنیاد شهید استان بود که سعید کهنسال با حکم سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگان مازندران منصوب شد.

چهارم بهمن داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، طی حکمی حسن جهانیان را به عنوان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران منصوب کرد.

سومین تغییر مدیریتی مازندران در این ماه مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مازندران بود که دکتر فرهاد غلامی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران جانشین دکتر سید عباس موسوی شد.

تغییر و تحولات مدیریتی مازندران در سال ۱۴۰۰

۱۴ بهمن پس از چند ماه گمانه‌زنی بابت پست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران، روح‌الله سلگی به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران منصوب شد.

۲۵ بهمن استاندار مازندران ناصر اکبرزاده را به عنوان نماینده ویژه استاندار در مبارزه با جنگل‌خواری، کوه‌خواری و تعرض به منابع طبیعی معرفی کرد.

اسفند؛ شتاب در تغییر فرمانداران

یکم اسفند محمدحسین ذکریایی جویباری با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری سیمرغ معرفی شد.

پنج تن از اعضای شورای شهر ساری در دومین روز اسفند به دلیل عدم احراز از نظر سلامت جسمی اقدام به برکناری جواد طالبی شهردار ساری و معرفی مصطفی احمدی فولادی به عنوان سرپرست شهرداری کردند. اما این حکم یک روز بعد با نامه رئیس شورای شهر ساری که در جلسه روز دوم اسفند حضور نداشت لغو شد. مدتی بعد هم کمیته انطباق رأی صادر شده از سوی پنج عضو شورای شهر ساری را مغایر با قانون اعلام کرد.

سوم اسفند دکتر عبدالله محمدی فیروزجایی طی حکمی از سوی مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران به عنوان سرپرست اداره کل انتقال خون مازندران منصوب شد. در همین روز حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، علی باقری را به عنوان مدیرکل تعاون، کار و اجتماعی استان مازندران منصوب کرد.

۵ اسفند علی قاسمی که با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار چالوس منصوب شده بود، با حضور استاندار مازندران و جمعی از مسئولان استانی و محلی معرفی شد. در همین روز محسن اسلامی ورکی، با حکم داوود منظور رییس سازمان امور مالیاتی کشور به عنوان سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان مازندران منصوب و معرفی شد.

اعضای شورای ششم بابل هشتم اسفند شاهین کلانتری بنگر را به عنوان سومین شهردار منتخب خود به وزارت کشور معرفی کردند. پیش از این انتخاب، علی امانی و سید قاسم دابوئیان معرفی شده بودند که صلاحیت‌شان از سوی وزارت کشور تایید نشد.

۱۱ اسفند استاندار مازندران علی طالبی را به عنوان سرپرست فرمانداری میاندرود منصوب کرد. یک روز بعد نیز قاسم عزیززاده گرجی با حکم استاندار به عنوان فرماندار ویژه بابل منصوب شد.

تغییر و تحولات مدیریتی مازندران در سال ۱۴۰۰

۱۵ اسفند احمد توکلی با حکم استاندار مازندران در فرمانداری نور جانشین علی شادمان شد و مسئولیت فرمانداری این شهرستان ساحلی را بر عهده گرفت.

۱۶ اسفند استاندار مازندران علی رجبی را به عنوان مشاور و مدیرکل حوزه استاندار منصوب و معرفی کرد. در همین روز امید محبی با حکم وزیر کشور به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران منصوب شد.

۲۳ اسفند علی‌اصغر احمدی که سال‌ها مدیرکل مدیریت بحران مازندران بود، به عنوان سرپرست اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری منصوب شد. در همین روز رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توانیر، کوروش موسوی تاکامی را به سِمت مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان منصوب کرد.

جواد مولایی‌قرا ۲۴ اسفند با صدور حکمی از سوی استاندار مازندران به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان قائمشهر منصوب شد. ۲۵ اسفند مجتبی قلی‌پور باقری از سوی استاندار مازندران به عنوان فرماندار بابلسر منصوب شد. استاندار مازندران در همین روز مسعود یعقوبی را به عنوان شهردار چالوس منصوب کرد.

۲۶ اسفند هم روح‌الله علیزاده به عنوان یازدهمین فرماندار شهرستان محمودآباد منصوب شد.عبدالرضا بابایی نیز در این روز مسئولیت فرمانداری نکا را به عهده گرفت و کوروش ابراهیم‌نژاد گرجی نیز با حکم استاندار مازندران فرماندار فریدونکنار شد.

 در همین روز دوره ۹ ساله مدیریت علی‌اصغر محمودی بر اداره کل تأمین اجتماعی مازندران پایان یافت و حسن فلاح معاون بیمه‌ای این اداره کل به عنوان مدیرکل جدید معارفه شد. همزمان با این انتصاب، دکتر کاظمی‌نیا هم به عنوان مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران و جانشین دکتر محمد خورشیدی معرفی شد.

۲۸ اسفند معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اسماعیل اعزی را به عنوان سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران منصوب کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha