۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۵۷
کد خبر: 84698368
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

دیوید بکهام به دنبال گرفتن گاوهای مقدس بارسلونا

۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۵۷
کد خبر: 84698368
دیوید بکهام به دنبال گرفتن گاوهای مقدس بارسلونا

تهران – ایرنا – بنیانگذار تیم اینترمیامی برای تیم خود به دنبال بستن قرارداد با هافبک و مدافع چپ بارسلونا موسوم به «گاوهای مقدس» است.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ورزشی ایرنا، ‌دیوید بکهام بنیانگذار تیم اینترمیامی بنا دارد از سال ۲۰۲۳ و پس از بازی های جام جهانی قطر یک پروژه ورزشی بزرگ را آغاز کند به همین دلیل به دنبال جذب بازیکنان مطرح از جمله چند بازیکن فوتبال تیم بارسلونا است.  

تارنمای اسپانیایی «اسپورت» درباره این موضوع در گزارشی نوشت: چهار سال پیش یعنی در سال ۲۰۱۸، دیوید بکهام اینتر میامی را تأسیس و اعلام کرد که بیست و پنجمین امتیاز لیگ را به دست خواهد آورد. از همان زمان، ایجاد یک تیم رقابتی دارای بازیکنانی با سابقه فوتبالی عالی هدف بازیکن سابق فوتبال رئال مادرید شد.

تارنمای اسپورت با یادآوری اینکه بکهام در حال آماده سازی بمبی برای سال ۲۰۲۳ یعنی بعد از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است، خاطرنشان کرد:‌ شایعه شده است که لئونل مسی و لوئیس سوارز، در آخرین مرحله زندگی فوتبالی خود گزینه اینتر میامی خواهند بود و می توانند پس از مدتها جدایی مسیرشان در باشگاه بارسلونا دوباره همدیگر را ملاقات کنند.

به گزارش اسپورت، سوارز مهاجم اروگوئه ای ماه های پایانی قرارداد با اتلتیکو مادرید را سپری می کند زیرا قرارداد وی در ۳۰ ژوئن به پایان می رسد بنابراین او می تواند چمدان های خود را قبل از هر کس دیگری ببندد و مسی هم قراردادش با پاری سن ژرمن را تکمیل خواهد کرد که با این حساب، همه چیز نشان می دهد که او در سال ۲۰۲۳ پایتخت فرانسه را ترک و اینترمیامی از او استقبال خواهد کرد.

این تارنمای اسپانیایی با بیان اینکه اکنون بکام دوباره نیوکمپ را هدف قرار داده است و به فکر جذب سرخیو بوسکتس و جردی آلبا برای پروژه ورزشی خود است، نوشت: قرارداد بوسکتس- هافبک بارسا- در سال ۲۰۲۳ به پایان می رسد در حالی که قرارداد آلبا -مدافع چپ-  تا سال ۲۰۲۴ ادامه دارد.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha