اختلاف حداقل و حداکثر حقوق در بودجه ۱۴۰۱ از ۲۱ به هفت برابر کاهش یافت

سمنان- ایرنا- دبیر کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه ۲ سال اخیر به منظور رفاه ملت ایران تدوین و تصویب شد و در همین راستا اختلاف حداقل و حداکثر حقوق ۲۱ برابر بود که در بودجه امسال به ۷ برابر کاهش یافت. 

به‌ گزارش ایرنا، علی‌اکبر علیزاده روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان دامغان، بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی نسبت به وجود سال تنش آبی در کشور، اعتبار خوبی در بودجه سال ۱۴۰۱ برای رفع این مشکل درنظر گرفته شد و در این راستا با اقدامات لازم، مشکل تنش آبی ۲۰ هزار روستا و شهر کوچک رفع می‌شود. 

وی ادامه داد: اعتبار خوبی در بودجه سال ۱۴۰۱ برای رفع مشکل تنش آبی ۲۰ هزار روستا و شهر کشور درنظر گرفته شد. 

علیزاده اضافه کرد:  بودجه سال ۱۴۰۱ در جهت رفع محدودیت های معیشتی و مشکلات اقتصادی مردم تنظیم و تصویب شد که امیدواریم این تصمیم‌ها، مشکل معیشتی مردم را به حداقل برساند. 

وی تصریح کرد: کوشش شد بودجه ۱۴۰۱ در جهت تولید باشد و در راستای کمک به رونق تولید اقدامات خوبی از جمله کاهش سهم مالیاتی، افزایش مشوق های صادراتی، بخشودگی های مالیاتی، تسهیلات ارزان قیمت و بالا رفتن هزینه واردات دنبال شد. 

علیزاده اضافه کرد: با اقدام‌های دولت و مجلس شورای اسلامی و بهبود ارتباطات خارجه، زمینه فروش بیش از ۲ میلیون بشکه نفت در روز فراهم شده است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال جذب گردشگر نسبت به سال گذشته ۳۰۰ درصد افزایش یافته است اما همچنان برای افزایش این آمار ظرفیت بیشتری داریم.

اختلاف حداقل و حداکثر حقوق در بودجه ۱۴۰۱ از ۲۱ به هفت برابر کاهش یافت

تور آشنایی موثرین جامعه با طرحهای توسعه‌ای در دامغان

فرماندار دامغان در این نشست بیان کرد: دولت آیت الله رییسی مصوبات خوبی در سفر سال ۱۴۰۰ به استان سمنان داشت که در راستای این سفر بسیاری از طرح‌ها در حال انجام است و در فاصله کوتاه، اعتبارهای اختصاص یافته بیشتر نقدی تخصیص یافت. 

مهدی بندرآبادی ادامه داد: به همت استاندار سمنان طی چند ماه اخیر گره‌گشایی در امور را شاهد بودیم و با پیگیری استاندار بسیاری از مشکلات رفع شد.

فرماندار دامغان تصریح کرد: طرح‌های عمرانی، اقتصادی و سرمایه‌گذاری خوبی در سطح شهرستان دنبال می‌شود که در راستای جهاد تبیین و معرفی برنامه‌ها به مردم تورهای آشنایی با طرح‌ها برای معتمدین، اصحاب رسانه، علما و موثرین درنظر گرفته می‌شود. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha