۵۶ مسافر نوروزی گرفتار کولاک در جاده‌های تکاب امداد رسانی شدند

مهاباد - ایرنا - رییس هلال احمر تکاب گفت: ۲۶ خودروی سواری با ۵۶ مسافر نوروزی که در محور تکاب - شاهین دژ گرفتار کولاک شدید شده بودند، امداد رسانی شدند.

جعفر سعیدی روز جمعه در گفت  با خبرنگار ایرنا افزود: این مسافران نوروزی به دلیل یخبندان و لغزنده بودن جاده، کاهش دید افقی و نداشتن زنجیر چرخ در گردنه مایین بلاغ در ۳۵ کیلومتری محور تکاب - شاهین دژ گرفتار کولاک شدید شده و قادر به ادامه مسیر نبودند.

وی اظهار کرد: امدادگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای مایین بلاغ در محدوده پنج کیلومتری این گردنه برف گیر و سخت گذر خودروهای گرفتار شده را به زنجیرچرخ مجهز کرده و مسیر تردد آنها را در جاده هموار کردند.

رییس هلال احمر تکاب ادامه داد: هشت نفر از نجاتگران جوان هلال احمر در عملیات رهاسازی خودروهای گرفتار کولاک در گردنه مایین بلاغ حضور داشتند ضمن اینکه ماموران پلیس راه و راهداران نیز به آنها در امداد رسانی کمک کردند.

سعیدی اضافه کرد: این مسافران نوروزی پس از امدادرسانی توسط امدادگران هلال احمر به مسیر خود در محور تکاب - شاهین دژ ادامه دادند و با تلاش امدادگران و راهداران تردد ایمن در جاده برای آنان فراهم شد.

بارش برف و کولاک از آغاز عید نوزوز به طور پراکنده در شهرستان سردسیر تکاب در جنوب آذربایجان غربی ادامه دارد و شب گذشته و بامداد جمعه نیز کولاک شدید موجب اختلال در تردد جاده‌های مواصلاتی برخی مناطق این شهرستان شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha