۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۳۲
کد خبر: 84677697
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان فارس توزیع شد

۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۱۷:۳۲
کد خبر: 84677697
۳۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان فارس توزیع شد

شیراز-ایرنا-مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در فارس گفت: از ابتدای امسال تاکنون در سه مرحله رزمایش احسان و همدلی ۳۰ هزار بسته معیشتی و پروتئینی به ارزش ۱۵ میلیارد تومان بین نیازمندان این استان توزیع شده است.

ابوالفضل خروطی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پویش مشق احسان ۱۱ هزار بسته نوشت‌افزار که هر بسته ارزش ۲۰۰ هزار تومان داشت، ببین دانش‌آموزان نیازمند تهیه و توزیع شد.
خروطی عنوان کرد: به مناسبت ایام فاطمیه امسال نیز ۵۱ تن گوشت گوسفندی و در عید غدیر ۳۰ تن گوشت مرغ بین نیازمندان در مناطق حاشیه‌ای و کم‌ برخوردار استان توزیع شد. 
او گفت: در راستای مبارزه با  کرونا ۷ دستگاه کمک تنفسی و ۳۰ کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان به دانشگاه علوم پزشکی شیراز اهداء شد.
خروطی عنوان کرد: این ستاد در قالب پویش احسان زندگی در زمینه حل بخشی از مشکل آب آشامیدنی مناطق محروم استان ۶۷ مخزن  ۵ هزار لیتری با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان به شرکت آب و فاضلاب فارس جهت آبرسانی به روستاهای مناطق کم برخوردار اهداء کرد.
او از اهدای ۲۰ هزار بسته بهداشتی در قالب پویش احسان سلامت شامل (ژل و ماسک)، اهدای ۳۰۰ سری لوازم خانگی هر کدام به ارزش ۲۵ میلیون تومان، اهدای ۵۰۰ راس دام با هزینه بیش از یک میلیارد تومان به عشایر استان و توزیع بیش از ۵۰ سری جهیزیه در قالب پویش احسانه بنیاد احسان به زوج‌های جوان بی‌بضاعت خبر داد و گفت: این اقدام در راستای محرومیت زدایی و خدمت به مردم مناطق محروم انجام شده است. 
این مقام مسئول همچنین اظهار کرد: در آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری با عنوان «جایزه ملی احسان» از ۱۶ نفر از فعالان جهادی فارس در عرصه احسان و نیکوکاری تجلیل شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha