ایران صدر نشین نخستین روز مسابقات قهرمانی فوتبال قطع عضو آسیا

کیش - ایرنا - تیم ملی فوتبال قطع عضو ایران در نخستین روز مسابقات قهرمانی کشورهای غرب آسیا با ۶ امتیاز صدر نشین جدول شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات قهرمانی فوتبال قطع عضو غرب آسیا و انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ ترکیه روز یکشنبه ۱۵ اسفند با حضور تیم های ملی پنج کشور در مجموعه ورزشی المپیک جزیره کیش آغاز و در روز اول چهار دیدار بین تیم های حاضر برگزار شد.

در این روز تیم ملی ایران در دو دیدار خود مقابل هند و فلسطین به ترتیب با نتیجه ۱۹ بر یک و دو بر صفر از سد حریفان خود عبور و ۶ امتیاز کسب کرد.

تیم ملی عراق نیز در تنها دیدار خود با فلسطین سه بر صفر بر حریف خود غلبه کرد و ازبکستان نیز در دیدار خود با هند توانست حریف خود ۲۳ بر صفر شکست دهد و هر دو تیم در این دیدارها سه امتیاز بازی را کسب کردند.

بر اساس نتایج بازی، ایران با دو برد و  ۶ امتیاز در صدر جدول، ازبکستان با سه امیتاز و ۲۳ گل زده در رده دوم، عراق با سه امتیاز و دو گل زده در رده سوم، هند با دو باخت و یک گل زده با صفر امتیاز در رده چهارم و فلسطین با دو بازی واگذار کرده در قعر جدول امتیازات قرار دارد.

در روز دوم این مسابقات تنها دو دیدار شامل  ازبکستان - فلسطین و ایران - عراق برنامه ریزی شده اما در سوم مسابقات چهار مسابقه بین تیم ها شامل هند - فلسطین، عراق - ازبکستان، عراق - هند و ایران - ازبکستان برگزار می شود.

سه تیم برتر این مسابقات جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ کشور ترکیه را بدست می آورند و این مسابقات نیز مهر ۱۴۰۱ برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha