۱۱ اسفند ۱۴۰۰، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 5244
کد خبر: 84668474
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستورات جهادی رئیسی به ایران خودرو، اقدامی مهم برای احیای حقوق مردم است

تهران-ایرنا-عضو هیات رییسه مجلس گفت: رییس جمهور از ایران خودرو و صدور دستوراتی جهادی برای تامین حقوق عامه قابل تقدیر و حمایت است. 

محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به بازدید رئیس جمهور است از شرکت ایران‌خودرو گفت: بازدید سرزده رئیس جمهور از شرکت ایران خودرو اقدامی قابل تقدیر و قابل تحسین است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: بازدید رییس جمهور از ایران خودرو و صدور دستوراتی جهادی برای تامین حقوق عامه قابل تقدیر و حمایت است. این گونه بازدیدها تداوم یابد زیرا تاثیر مهمی در احیای این صنعت خواهد داشت.

رشیدی خاطرنشان کرد : مسئولان ارشد وزارتخانه نیز باید رشد و توسعه صنعت خودروسازی را مورد پیگیری قرار دهند و به رقابتی شدن فضای کار در حوزه صنعت خودرو توجه جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: مردم نسبت به نحوه تحویل خودرو، خدمات پس از فروش و قیمت خودرو معترض هستند و این اعتراض قانونی است و حق دارند. در همه دنیا به درخواست مشتری خودرو تولید می‌شود اما در کشور ما خودروها انبار می شوند و با قیمت بسیار بالا به مردم فروخته می‌شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت : واقعیت این است که با قیمت ۵۰۰ میلیونی خودروهای ایرانی، در خارج از کشور می‌توان بهترین خودروها از بهترین شرکت‌ها را خریداری کرد.

رشیدی تصریح کرد: نباید کاری کرد که حمایت‌ها از خودروسازی کشور برای ایجاد اشتغال، حاشیه امنی را برای این شرکت‌ها ایجاد کند و آنها با هر قیمتی که بخواهند و با هر کیفیتی خودرو را به مشتریان عرضه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha