۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۵۲
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84666698
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس بنیاد مستضعفان: ۲۰ هزار مسکن در کشور ساخته می‌شود

بیرجند - ایرنا - رییس بنیاد مستضعفان گفت: ساخت مسکن برای محرومان یک کار ملی و مهم است که در این زمینه عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد مسکونی در کشور با همکاری بنیاد مسکن به مناسبت عید مبعث و سالروز تاسیس بنیاد مستضعفان آغاز می‌شود.

سید پرویز فتاح روز دوشنبه بدو ورود به فرودگاه بیرجند در جمع خبرنگاران افزود: فردا و طی مراسمی در شهرستان درمیان، توافق‌نامه احداث ۲۰ هزار واحد مسکن محرومان توسط بنیاد مستضعفان و با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرایی می‌شود. 

وی با اشاره به نهم اسفند سالروز تاسیس بنیاد مستضعفان که به فرمان امام راحل در سال ۵۷ انجام شد، گفت: در دولت جدید با تغییراتی که در استان روی داد، درصدد بودیم سفر به خراسان جنوبی انجام شود و با استاندار هماهنگی لازم در این خصوص انجام شد که در این روزهای مبارک و همزمان با سالروز تاسیس بنیاد مستضعفان و عید مبعث به استان سفر کردیم.

رییس بنیاد مستضعفان اظهار داشت: علاوه بر این، شهرستان درمیان برای ما منطقه هدف محرومیت‌زدایی است که در ۲ سال گذشته برنامه‌های بنیاد در این شهرستان آغاز شد و می‌خواهیم ارزیابی کنیم که چه کارهایی را بنیاد انجام داده است.

وی ادامه داد: در این سفر مسوولان محلی ما در خراسان جنوبی گزارش اقدامات را ارائه می‌دهند لذا کارهایی انجام شده و برنامه‌هایی برای سال آینده شهرستان درمیان داریم که فردا اعلام می‌شود.

فتاح گفت: علاوه بر این فردا در مرکز استان طی جلساتی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی و فرمانداران مسائل کلی استان و خدماتی و کارهایی که بنیاد انجام می‌دهد، مرور خواهد شد.

وی بیان کرد: در پایان سفر با حضور استاندار خراسان جنوبی و مسوولان استانی به جمع‌بندی می‌رسیم تا از این سفر خبرهای خوبی برای مردم خراسان جنوبی داشته باشیم.

رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی امروز در رأس هیاتی وارد فرودگاه بیرجند شد و مورد استقبال استاندار خراسان جنوبی قرار گرفت.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بیرجند، شرکت در شورای انسجام‌بخشی واحدهای تابعه بنیاد مستضعفان، بازدید از روند اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی شهرستان درمیان به عنوان منطقه هدف بنیاد علوی و نیز اراضی در اختیار بنیاد مستضعفان در شهر بیرجند از جمله برنامه‌های فتاح در این سفر ۲ روزه است.

مهمترین برنامه این سفر، آغاز عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد مسکونی براساس تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سراسر کشور است که به مناسبت عید سعید مبعث و سالروز تأسیس بنیاد مستضعفان به‌صورت پایلوت در شهرستان مرزی درمیان کلنگ‌زنی می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha