باند سارقان موتورسیکلت در مازندران متلاشی شد

ساری - ایرنا - فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری اعضای باند هشت نفره سارقان موتورسیکلت با 66 فقره سرقت در امیرآباد شهرستان بهشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران ، سردار مرتضی میرزایی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در امیرآباد بهشهر، شناسایی و دستگیری عاملان وقوع این سرقت در دستور کار ماموران پاسگاه امیرآباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در این رابطه با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی، موفق به شناسایی یک باند پنج نفره سرقت موتورسیکلت در آن شهرستان شدند که پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سارقان را در حین سرقت موتورسیکلت دستگیر کردند.

این مقام انتظامی از دستگیری سه مالخر اموال سرقتی در ادامه این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 66  فقره سرقت موتورسیکلت در  استان های مازندران و گلستان اعتراف کردند.

سردار میرزایی با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان 44 دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف شد.

وی بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و اخلال گران امنیت عمومی تأکید کرد و از شهروندان خواست: ضمن تحهیز وسایط نقلیه خود به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کرده و در راستای ارتقاء احساس امنیت در جامعه با پلیس همکاری کنند.

 باند سارقان موتورسیکلت در مازندران متلاشی شد

کشف 20 کیلو موادمخدر در چالوس

روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران همچنین از قول فرمانده انتظامی چالوس از کشف 20 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک و دستگیری عامل افیونی در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی اکبر خسروی گفت که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر چالوس یکی از عاملان توزیع موادمخدر در این شهرستان را شناسایی و با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضائی، متهم را در عملیاتی ضربتی، حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری درکناره شهرچالوس دستگیر کردند.

وی از کشف 20 کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروی متهم خبر داد و خاطرنشان کرد: این سوداگر مرگ اهل یکی از استان های شرقی کشور است که قصد توزیع مواد در این شهرستان را داشت.

سرهنگ خسروی با بیان این متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: مقابله با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری و تعامل همه آحاد جامعه با پلیس است.

باند سارقان موتورسیکلت در مازندران متلاشی شد

کشف سه تن ذغال درخت تاغ

رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران هم از کشف تقریبی سه تن ذغال قاچاق از نوع چوب درخت تاغ به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ محمد محمدپور گفت که در پی کسب خبری مبنی بر تبدیل چوب های درخت کمیاب تاغ به ذغال و فروش آن، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت و ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی با بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی، انبار درختان ممنوع اقطع تاغ که از نظر محیط زیست و حفظ طبیعت بسیار حائز اهمیت است را شناسایی کردند.

وی با اشاره به اینکه متهمان در حال بسته بندی ذغال در این کارگاه غیرمجاز بودند، تصریح کرد: ماموران در بازدید از انبار این کارگاه ذغال سازی، مقدار تقریبی سه تن ذغال آماده برای فروش را کشف کردند.

وی ارزش کالای قاچاق کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر دو میلیارد ریال عنوان کرد و گفت که دو متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت آنان نیز پلمب شد.

سرهنگ محمدپور با بیان این که قطع درختان از جمله درختان و درختچه های کمیاب تاراج منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت، به مردم و شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.

باند سارقان موتورسیکلت در مازندران متلاشی شد

دستگیری عاملان نا امنی برای شهروندان در نکا

روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران همچنین از قول فرمانده انتظامی نکا از دستگیری عاملان نزاع و درگیری و مزاحمین نوامیس مردم درآن شهرستان خبر داد.

سرهنگ قاسم عزیزی گفت که در پی در خواست شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت چهار نفر از اراذل نوظهور 19ساله در یکی از مناطق پرتردد این منطقه که سرنشین دو دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک بودند، ماموران پاسگاه  انتظامی قره طغان وارد عمل شدند.

وی افزود: این افراد که عامل نزاع و درگیری و مزاحمت برای نوامیس مردم  و همچنین باعث ایجاد رعب و وحشت شده بودند به محض حضور ماموران ، از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا بلافاصله پس از گزارش ماموران، دستور قضائی جهت دستگیری متهمان را صادر کرد و آنان در مخفیگاه خود در یک اقدامی غافلگیر کننده دستگیر شدند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه سوابق کیفری متهمان در حال بررسی است ، از شهروندان خواست: هرگونه ناهنجاری اجتماعی در محل زندگی خود را باماموران انتظامی در میان بگذارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha