فرصت‌های سرمایه‌گذاری قم در نمایشگاه بین‌المللی بغداد معرفی می‌شود

قم-ایرنا-سرپرست امور اقتصادی و دارایی استان قم از معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری بغداد از ۸ تا ۱۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره‌کل امور اقتصادی ودارایی قم،مهدی فراهانی درگفت وگویی، افزود: با هدف حضور موثر در نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری عراق، سلسله جلساتی با حضور مسئولان دستگاه های دولتی و فعالان بخش خصوصی برگزار شده و ادامه خواهد داشت تا بتوانیم معرفی کامل و جامعی از فرصت های طلایی سرمایه‌گذاری در استان را در نمایشگاه مذکور، به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به قرابت فرهنگی و مذهبی کشور عراق با ایران و بویژه قم، اظهار امیدواری کرد که با برپایی این نمایشگاه ظرفیت سرمایه‌گذاری استان را معرفی و در جذب سرمایه‌گذاری برای ثم  پیشرفت چشمگیری داشته باشیم.

وی اظهار داشت: کشورهای حوزه خلیج فارس، ترکیه، عربستان، مصر،امارات، اردن و قطر نیز در این نمایشگاه بین المللی حضور خواهند داشت.

وی در پایان گفت: نتیجه جلسات با مسئولان دولتی و بخش خصوصی درخصوص زمینه های حضور در نمایشگاه، تا اواسط اسفند ماه نهایی خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha