۳۰ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84654966
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مادر شهید علی طاهری در چهارمحال و بختیاری آسمانی شد

شهرکرد -ایرنا- حاجیه‌ خانم "منور طاهری سرتشنیزی" مادر شهید مدافع حرم " علی طاهری سرتشنیزی" در چهارمحال و بختیاری دارفانی را وداع گفت و به دیدار فرزند شهیدش نائل شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال وبختیاری گفت: این مادر شهید که اسوه واقعی صبر، ایثار و ایمان بود، به دلیل کهولت سن آسمانی شد.

فریبرز نجفی افزود:  این مادر مومنه و فداکار، عزیزترین هستی خود را در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و حریم اهل‌بیت فدا کرد و بی‌گمان کلمات و واژه‌ها قادر به ستودن صبر و بردباری این بانو نیست. 

به گزارش ایرنا، علی طاهری شهید مدافع حرم در ۱۹ تیرماه سال ۴۷ در خانواده‌ متدین در روستای سرتشنیز از چهارمحال و بختیاری چشم به جهان گشود. وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی علوم انتظامی بود و در سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری خدمت می‌کرد.

شهید علی طاهری چهار سال در جبهه حق علیه باطل حضور داشت و در عملیات بدر، خیبر، والفجر ۴، والفجر ۸ و والفجر ۱۰ در مقابل دشمن ایستادگی کرد ،این شهید بزرگوار سرانجام ۱۰ فروردین‌ماه ۱۳۹۵ در راه مبارزه به گروه تروریستی داعش به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha