۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۳۶
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84653475
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

توزیع ۲۳ تُن برنج و شکر یارانه‌ای در مهاباد آغاز شد

مهاباد- ایرنا- مسوول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی مهاباد گفت: ۲۳ تُن برنج تایلندی و شکر یارانه‌ای با نرخ دولتی در راستای ایجاد تعادل در بازار این شهرستان آغاز شد.

سیدانور حسینی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم‌اکنون ۲۰ تُن محموله برنج هندی با نرخ هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی ۱۲۵ هزار تومان در حال توزیع است و متقاضیان با مراجعه به مرکز پخش این محصول می توانند آن را با نرخ مصوب دریافت کنند.

وی با بیان اینکه این برنج در ۱۰ فروشگاه واقع در مناطق مختلف شهری توزیع می‌شود، اضافه کرد: همچنین سه تن شکر یارانه ای نیز با قیمت ۱۴ هزار تومان برای هر کیلوگرم نیز در حال فروش به متقاضیان است.

مسوول واحد توسعه بازرگانی و تنظیم بازار جهاد کشاورزی مهاباد اظهار داشت: سهمیه هر خانوار برای برنج تایلندی ۱۰ کیلوگرم و برای شکر نیز سه کیلوگرم در نظر گرفته شده که با ارایه کارت خانوار میسر است.

حسینی بیان کرد: امسال تاکنون ۳۶ تُن شکر و ۲۰ تن برنج تایلندی به مهاباد اختصاص یافته که از این مقدار تا به امروز ۹ تُن شکر توزیع شده و تزریق برنج تایلندی نیز از امروز آعاز شده است.

وی با اشاه به اینکه مصرف‌کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع آن شکایتی دارند، می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۴ تماس بگیرند و شکایت خود را مطرح کنند، تاکید کرد: شهروندان در شرایط فعلی تا رسیدن به تعادل عرضه و تقاضای کالاهای اساسی، از خرید مازاد بر نیاز مصرف روزانه خود خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۰۰ تن کالای اساسی شامل برنج، گوشت مرغ و گوشت قرمز و روغن، قند و روغن مایع در سطح شهرستان مهاباد با قیمت‌های مصوب در قالب طرح تنظیم بازار توزیع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha