۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۱۱
کد خبرنگار: 980
کد خبر: 84653293
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه کشف شد

۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۱۱
کد خبر: 84653293
۱۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه کشف شد

ارومیه- ایرنا- رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۱۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در ارومیه کشف و سه نفر دراین رابطه دستگیر شدند.

سرهنگ شمسعلی حقوردیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران مبارزه با موادر مخدر این استان با اشرافیت کامل و کارشناسی شده موفق شدند افرادی که به صورت شبکه ای در زمینه قاچاق مواد مخدر فعالیت می کردند، را شناسایی کنند.

وی اضافه کرد: در بررسی یکی از پرونده های این حوزه مشخص شد که متهمان با ۲ دستگاه خودرو سواری در مسیر اشنویه به ارومیه در حال حرکت هستند که طی یک عملیات، این خودرو ها متوقف شد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی از این خودروها، ۱۰۵ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه را کشف و ضبط کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجاغربی بیان کرد: در این رابطه، ۲ دستگاه خودرو توقیف و سه نفر متهم نیز دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

به گزارش ایرنا، آذربایجان غربی به علت هم مرز بودن با سه کشور یکی از مقاصد مهم شبکه های قاچاق مواد مخدر برای ترانزیت این مواد به خارج از کشور است که پلیس نیز در اکثر موارد، اعضای این شبکه ها را دستگیر می کند

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha