سرمربی شهرداری ارومیه: باری اولین بار، با ترکیب کامل به میدان رفتیم

ارومیه- ایرنا- سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: بازیکنان این تیم باری اولین بار، با ترکیب کامل به میدان رفته و توانستند نتیجه قابل قبولی را برای هواداران رقم بزنند.

به گزارش ایرنا، محمدرضا تندروان پس از برد مقابل تیم والیبال فولاد سیرجان ایرانیان در آخرین هفته لیگ برتر والیبال افزود: خوشحالیم با یک برد قاطع در یک بازی کم نقص و منطقی به پلی‌آف رسیدیم.

وی گفت: در این فصل برای اولین بار با حضور تمام بازیکنان و بدون مصدوم و محروم در زمین حضور داشتیم و عملکرد بسیار خوبی نیز از خود به نمایش گذاشتیم.

تندروان اضافه کرد: بازی برای فولاد سیرجان بسیار مهم تر از ما بود زیرا آنها برای کسب رتبه بهتر می جنگیدند ولی ما توانستیم بازی را به بهترین شکل کنترل کنیم.

وی در خصوص مرحله پلی آف نیز گفت: برای ما که بدنبال کسب مقام هستیم، حریف مان اهمیتی ندارد زیرا مقابل هر تیمی باید بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم.

بازی خوبی ارائه ندادیم

سرمربی فولاد سیرجان ایرانیان نیز پس از بازی گفت: با داشتن چند بازیکن آسیب دیده شرایط خوبی نداشته و نتوانستیم عملکرد قابل قبولی ارائه دهیم.

سعید رضایی افزود: شهرداری برای حضور در پلی آف با ارایه یک بازی راحت و با کسب برد با روحیه خوبی توانست به این مرحله گام بگذارد در حالی که برخلاف آنها ما برای پلی‌آف نیاز به ریکاوری بهتری داریم.

وی اضافه کرد: تیم ما یکی از خسته‌ترین تیم‌های لیگ است و باید شرایط بهتری برای بازی‌های آینده داشته باشیم.

سرمربی فولاد سیرجان افزود: رقیب احتمالی ما هراز آمل است که یک تیم با توان فنی بالاست با این حال پلی آف همیشه شرایط متفاوتی داشته و هر تیمی روحیه مناسب و شرایط بهتری داشته باشد می تواند نتیجه لازم راکسب کند.

رضایی، در خصوص شرایط تیم سیرجان در این فصل نیز گفت: امسال تیم، استخوان بندی خود را از دست داد و در آستانه انحلال بود با این حال رسیدن به پلی اف نتیجه خوبی بود و از بازیکنان خارجی نیز با توجه به زمان خرید رضایت دارم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha