راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمان بصورت خودرویی برگزار می‌شود

کرمان - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا از برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمان و شهرها و مناطقی که به دلیل شیوع ویروس کرونا از نظر رنگ بندی قرمز اعلام شده اند، بصورت خودرویی خبر داد.

به گزارش ایرنا، حسین انجم شعاع روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در چهل و سومین سالگرد پیروزی غرورآفرین و شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ملت شجاع و رشید ایران اسلامی، همه با هم با اراده های پولادین و عزمی راسخ در صفوفی متحد و یکپارچه، همدل و همزبان، همگام و همصدا، لبیک گویان به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی  امام خامنه ای (مدظله العالی) در راهپیمایی عظیم خودرویی یوم الله ۲۲ بهمن با آرمان های والای  امام راحل عظیم الشأن و انقلاب اسلامی، تجدید میثاق کرده و راه شهدا و امام شهیدان را  ادامه می دهند.

وی اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از تمام اقشار و آحاد مختلف مردم وفادار به انقلاب اسلامی به منظور حضوری پرشور، فعال، گسترده و آگاهانه در این راهپیمایی که صبح روز جمعه ساعت ۱۰ صبح از محل فرودگاه به سمت چهار راه فرهنگیان، کمربندی شمالی، مصلای بزرگ امام علی (ع) برگزار می شود، دعوت می کند.

وی تصریح کرد: مردم متدین، همیشه در صحنه و شهیدپرور استان کرمان با تمام وجود در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اعلام خواهند کرد که بر خلاف تمام تهدیدها، توطئه‌ها و فشارهای بیگانگان هرگز از انقلاب، نظام و ولایت فاصله نگرفته و نمی‌گیرند.

رئیس ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کرمان ادامه داد: می‌طلبد مردم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را باشکوه‌تر از قبل برگزار و به دنیا ثابت کنند با گذشت سال‌ها از پیروزی انقلاب و با وجود همه‌ مشکلات وفادار به نظام، کشور، ولایت و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نه تنها موجب تقویت، همبستگی و استحکام هرچه بیشتر ملت می‌شود بلکه دشمنان را مایوس و ناامید خواهد کرد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرها و مناطق قرمز کرونایی استان کرمان بصورت خودرویی برگزار می شود. 

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha