چهار روستا و ۱۸ واحد صنعتی در طرقبه شاندیز از نعمت گاز برخوردار شدند

مشهد-ایرنا- همزمان با هفتمین روز دهه مبارک فجر، پروژه گازرسانی به چهار روستا و ۱۸ واحد تولیدی و صنعتی شهرستان بینالود (طرقبه شاندیز) با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

حسن افتخاری روز دوشنبه در آیین بهره برداری از پروژه های گازرسانی به طرقبه شاندیز، گفت: برای گازرسانی به روستای ازغد و سه روستای مایانات بخش طرقبه و ۱۸ واحد تولیدی در مجموع ۶۸ کیلومتر شبکه انتقال، ۳۹۰ علمک گاز، ایستگاه تقلیل فشار و سه ایستگاه اندازه گیری فشار احداث شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۷۰ میلیارد ریال به بهر برداری رسیده و در این راستا ۵۰۰ خانوار روستایی و ۱۸ واحد تولیدی و صنعتی تحت پوشش گازرسانی قرار گرفته اند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی با یادآوری این که از ویژگی‌های امسال پروژه‌های گازرسانی در استان، توجه به بهره مند شدن واحدهای تولیدی و صنعتی از این نعمت خدادادی است، ادامه داد: امسال در راستای حمایت از تولید و رفع موانع تولید شبکه انتقال گاز تا درب کارخانه با هزینه شرکت ملی گاز امتداد خواهد یافت.

وی تاکید کرد: تا پایان سال جاری گازرسانی به ۲۴۵ واحد تولیدی و صنعتی تکمیل شده و عملیات اجرایی گازرسانی به ۳۵۵ واحد نیز آغاز می‌شود.

شمار ساکنان این شهرستان حدود ۸۰ هزار نفر است که این تعداد در ۲ شهر طرقبه و شاندیز و ۴۰ روستای دارای دهیاری این شهرستان سکونت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha