۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۱۱
کد خبر: 84630547
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۱ طرح نیمه تمام بابل چشم انتظار سفر  استانی دولت سیزدهم

ساری - ایرنا - فرماندار بابل گفت که ۱۱ طرح کلان زیرساختی نیمه تمام این شهرستان برای گره گشایی در سفر هیات دولت به مازندران اولویت بندی شده است.

به گزارش ایرنا ، قربانعلی ولیزاده بورا روز شنبه در نشست خبری افزود : با توجه به این که یکی از سیاست های دولت تکمیل طرح های نیمه تمام است و برای این طرح ها در سفرهای استانی گره گشایی می شود ، این ۱۱ طرح کلانی که انتخاب شده اند بین ۲۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و با تکمیل آنها بخشی از مشکلات شهرستان رفع و بستر خدمات رسانی بهتر به مردم فراهم می شود.

وی گفت که طرح های منتخب مربوط به حوزه ساماندهی پسماند ، آب شرب و حوزه ورزش است که برای تکمیل هر یک از آنها اعتبارات کلان از ۴۵ میلیارد تومان تا ۶۰۰ میلیارد تومان نیاز و تامین آن هم از محل اعتبارات شهرستانی و استانی خارج است.

فرماندار بابل با توضیح این که علی رغم محدودیت های مالی و تحریم های ظالمانه خدمت رسانی در جنبه های مختلف عمرانی، آموزشی و زیرساختی در بابل متوقف نشده و طرح های خوبی تاکنون افتتاح شده است ، افزود : در دهه فجر امسال نیز ۲۵ طرح عمرانی، آموزشی و درمانی در این شهرستان با اعتبار ۸۷ میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن 

ولی زاده بورا همچنین از اختصاص یک هکتار زمین در حوزه شهری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان بابل خبر داد و گفت که مقدمات اجرایی احداث یکصد واحد مسکونی در این یک هکتار آغاز شده است.

وی افزود : با توجه به اینکه بابل رتبه نخست نام نویسی طرح نهضت ملی مسکن را با ثبت نام بیش از ۱۴ هزار نفر دارد ، خانه دار کردن افراد در چارچوب این طرح نیازمند ۲۰ هکتار زمین است.

 فرماندار بابل همچنین از راستی آزمایی اطلاعات ثبت نام شدگان طرح نهضت ملی مسکن به صورت جدی در این شهرستان خبر داد و گفت: در گام نخست با راستی آزمایی اطلاعات سه هزار ثبت نام شده ، ۸۱۰ نفر واجد  شرایط دریافت مسکن در چارچوب این طرح شده اند.

وی افزود : با توجه به اینکه دولت به طور جدی پیگیر اجرایی شدن هر چه زودتر این طرح است ، با مکاتباتی که با مسوولان ذیربط شهرهای هفت گانه بابل صورت گرفت به صورتی جدی دنبال تامین زمین بیشتر برای احداث مسکن هستیم.

شهرستان ۵۴۰ هزار نفری بابل دارای ۶ بخش و هفت شهر است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha