۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۱۱
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84624048
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرار فیورنتینای ۱۰ نفره از شکست در روز درخشش دروازه‌بان‌ها

تهران- ایرنا- فیورنتینا در روزی که یک بازیکن کمتر داشت موفق شد باخت مقابل تیم انتهای جدولی کالیاری را با تساوی عوض کند.

به گزارش ایرنا، هفته بیست و سوم رقابت‌های سری آ ایتالیا با دیدار ۲ تیم کالیاری و فیورنتینا پیگیری شد. دیداری که به میزبانی کالیاری و از ساعت ۱۵ به وقت تهران آغاز شد و نهایتا منجر به تساوی یک بر یک شد.

تنها یک اتفاق مهم در نیمه اول رخ داد. کریستیانو بیراگی در دقیقه هشت پنالتی زد که گلر کالیاری آن را مهار کرد. شاگردان والتر ماتزاری در ابتدای نیمه دوم به گل نخست رسیدند تا خلاف جریان بازی از حریف خود پیش افتاده باشند. ژوآئو پدروی باتجربه در دقیقه ۴۷ موفق به انجام این کار شد. البته این پایان ماجرای این بازی پراتفاق نبود. آلوارو اودریوزولا، مدافع ویولا در دقیقه ۶۴ اخراج شد تا تیم میهمان ۱۰ نفره شود.

کالیاری در دقیقه ۶۸ صاحب پنالتی شد اما ضربه ژوآئو پدرو هم به وسیله پیترو تراچیانو، گلر تیم فیورنتینا مهار شود. در ادامه شاگردان وینچنزو ایتالیانو موفق شدند با یک بازیکن کمتر و در دقیقه ۷۵ با گل ریکاردو سوتیل نتیجه را به تساوی بکشانند و از شکست فرار کنند. پاس این گل توسط یوسف ماله داده شد تا ۲ بازیکن تعویضی توانسته باشند حداقل امتیاز را برای ویولا به ارمغان بیاورند.

فیورنتینا موقعیت‌های زیادی در این مسابقه برای برتری داشت اما بوریس رادونوویچ پنج بار مانع از گلزنی حریف شد. در سوی مقابل هم گلر فیوره یک پنالتی را گرفت تا دروازه‌بان‌ها نقش موثری در این بازی داشته باشند.

فیورنتینا با این نتیجه ۳۵ امتیازی شد و از یک بازی کمتر نسبت به رم در رده هشتم قرار گرفت. کالیاری هم با ۱۶ امتیاز در رتبه هجدهم قرار گرفته و اوصاع خوبی ندارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha