شهرداری حریف آذرباتری در شهرآورد ارومیه نشد

ارومیه- ایرنا- تیم آذرباتری در شهرآورد ارومیه که در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور عصر امروز، یکشنبه برگزار شد توانست شهرداری را شکست دهد.

به گزارش ایرنا، در این مسابقه که با حضور تماشاگران و در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد تیم آذرباتری موفق شد در یک بازی زیبا و نزدیک سه بر ۲ تیم مدعی شهرداری ارومیه را مغلوب کند.

آذرباتری در ست‌های اول، دوم و پنجم با امتیازات ۲۵ بر ۲۳، ۲۷ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۲ پیروز و در ۲ ست سوم و چهارم با نتایج ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ باخت.

در این مسابقه محمدعلی فلاح، امیر افشار، بابک موسوی، آرمان رحمانی، متین احمدی، محمد بربست و میلاد فتاحی ترکیب اولیه آذرباتری و سعید مصطفی‌وند، جاوید اسماعیل زاده، قاسم کارخانه، عادل غلامی، علیرضا بهبودی، صابر کاظمی و آرمان صالحی ترکیب اولیه شهرداری را تشکیل می‌دادند.

دیدار رفت دو تیم در سه ست به سود شهرداری پایان یافته بود.

با نتایج رقم خورده در سایر بازی‌ها و با نتیجه بازی شهرآورد امروز، شهرداری ارومیه کماکان در رده دوم ماندنی شد و آذرباتری با کسب پنجمین برد به بازی‌های بعدی و فرار از سقوط امیدوارتر شد.

تیم "شهرداری ارومیه" در هفته بیست و یکم در رفسنجان با تیم "مس رفسنجان" و تیم "آذرباتری ارومیه" در مریوان با "راه‌یاب ملل مریوان" دیدار خواهد کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha