۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۳۵
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84617974
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راه ارتباطی ۶۲۰ روستای کردستان بسته است

۲۸ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۳۵
کد خبر: 84617974
 راه ارتباطی ۶۲۰ روستای کردستان بسته است

سنندج-ایرنا- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: راه ۶۲۰ روستای استان به غیر از شهرستان های سقز و کامیاران که هنوز آمار آنها جمع بندی نشده، به دلیل بارش برف مسدود است.

رامبد نوذری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ۱۳۵ دستگاه ماشین آلات راهداری در محورهای شریانی استان مستقر است، اظهار داشت: ۲۳۴ نفر از نیروهای راهداری در این محورها مشغول خدمت رسانی هستند. 

وی با بیان اینکه برای پاکسازی راه های شریانی استان تاکنون ۲، هزارو۲۳۲ تن شن و نمک مصرف شده است، اضافه کرد: ۱۸ هزار و ۳۹ کیلومتر از راه های شریانی استان برفروبی و تیغه زنی شده است. 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان افزود: ۸۰۹ مورد خودروی گرفتار در برف توسط نیروهای راهداری استان کمک و رهاسازی شد. 

نوذری با اشاره به اینکه ۱۱ مسافر هم اسکان داده شده است، یادآور شد: ریزش برداری ۱۱ مقطع در ۱۱ مرتبه هم به همت عوامل راهداری در محورهای شریانی انجام شده است. 

وی تعداد ماشین آلات درگیر در محورهای غیرشریانی را ۴۵ دستگاه و تعداد نیروها را هم ۶۲ نفر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۶۲۰ روستای استان به غیر از روستاهای توابع شهرستان های سقز و کامیاران مسدود است. 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان افزود: ۲۶۰ تن نمک و شن مصرف و یک هزار و ۹۸۰ کیلومتر راه روستایی تاکنون برف روبی و تیغه زنی شده است. 


 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha