حرف‌شنوی عجیب کادرفنی تیم فوتسال زیر ۱۹ سال از مدیرعامل یک باشگاه لیگ برتری

تهران- ایرنا- فدراسیون فوتبال در حالی از دعوت دو بازیکن تیم چیپس کامل مشهد به تیم فوتسال زیر ۱۹ سال کشورمان خبر داد که پیش از این مدیرعامل باشگاه مشهدی به تندی از دعوت نشدن بازیکنان تیمش انتقاد کرده بود.

به گزارش ایرنا، فدراسیون فوتبال امروز (جمعه) از دعوت دو بازیکن جدید به اردوی تیم فوتسال زیر ۱۹ سال خبر داد و این در حالی است که «وحید غفوری» مدیرعامل باشگاه چیپس کامل مشهد در مصاحبه‌ای به تندی از لیست تیم زیر ۱۹ سال کشورمان انتقاد کرده بود. 

او پس از اعلام لیست تیم زیر ۱۹ سال در حالی که هنوز سرمربی این تیم انتخاب نشده بود، گفت: فکر می‌کنم فقط در ایران امکان دارد که لیست بازیکنان برای تیم‌ملی اعلام شود و بعد از دو روز تازه سرمربی این تیم مشخص شود. قطعا جالب این بود که اول از همه سرمربی مشخص شود و بعد با دیدگاه سرمربی بازیکنان انتخاب شود. 

وی در ادامه با ابراز تعجب از اینکه هیچ بازیکنی از چیپس کامل در لیست دعوت شدگان به تیم‌ملی زیر ۱۹سال دعوت نشده، تصریح کرد: شاید جزو معدود تیم‌هایی هستیم که بسیار به جوانان اهمیت می‌دهیم اما الان سه بازیکن از تیم جوانان ما در لیگ برتر بزرگسالان بازی می‌کنند و لیست ما پر از بازیکنان جوانی است که توانایی های خود را بارها نشان داده‌اند. اینکه هیچ نماینده‌ای از چیز کامل در تیم زیر ۱۹ سال نباشه جای تعجب دارد.

جالب اینجاست که تنها سه روز بعد از این مصاحبه، کادرفنی تیم زیر ۱۹ سال کشورمان «عرفان محمدبیگی» و «سینا رنجوری» از باشگاه چیپس کامل مشهد را به اردوی این تیم فرا خواندند تا نشان دهند تا نشان دهند مصاحبه‌ها در انتخاب بازیکنان تاثیرگذار است.

یکی دیگر از نکات جالب لیست تیم زیر 19 سال این بود که نفرات قبل از انتخاب «علی صانعی» به عنوان سرمربی این تیم اعلام شده بود. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha