ترابی: مدیریت در پرسپولیس با تیم های دیگر متفاوت است

تهران- ایرنا- بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به حضور مدیرعامل جدید به پرسپولیس گفت: مدیریت در باشگاه پرسپولیس و سایپا متفاوت است و او باید بداند کجا آمده است.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته پانزدهم لیگ برتر با یک گل بر فجر سپاسی غلبه کرد تا با ۳۲ امتیاز عنوان دوم جدول رده بندی را از آن خود کند. تک گل این بازی را کمال کامیابی نیا به ثمر رساند.

«مهدی ترابی» پس از برتری سرخپوشان برابر فجر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی بود و توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم به هواداران تبریک عرض می کنم. تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده است و تلاش داریم تا بهترین عملکرد را از خود به جای بگذاریم. 

وی درباره آشنایی خود با مدیرعامل جدید در زمان حضورش در سایپا گفت: من قبلا  سایپا بودم اما شرایط تیمی فرق دارد و در حوزه مدیریت هم همین است. قطعا درویش باید بداند به کجا آمده است. من قصد جسارت ندارم ولی مدیرعامل ما باید بداند در کدام باشگاه حضور دارد. اینجا بازیکنان بزرگتری دارد و انتظارات بالاتر است.

ترابی با بیان اینکه حذف از آسیا ضربه سختی به پرسپولیس بود گفت: امیدوارم این موضوع برای سال آینده حل شود تا نمایندگان ایران بتوانند بدون مشکل در این تورنمنت باشند. 

گلایه بازیکنان از مسائل مالی دیگر موضوع مورد نظر ترابی بود. وی در این زمینه گفت: قرار بود از مجید صدری پول بگیریم اما نمی دانم چرا او یکباره عوض شد. کسی هم دلیل این تغییر را نمی داند ولی امیدوارم مشکلات توسط درویش حل شود.

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha