۲۲ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۱۲
کد خبرنگار: 1424
کد خبر: 84610716
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نامزدی ۱۸ نفر برای انتخابات نظام پزشکی در دهلران و آبدانان

ایلام - ایرنا - مدیر شبکه بهداشت و درمان دهلران گفت: ۱۸ نفر برای انتخابات هیات مدیره نظام پزشکی شهرستان های دهلران و آبدانان نامزد شده اند.

به گزارش ایرنا، عبدالصاحب شریفی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای اولین بار است که هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی این شهرستان بصورت مستقل برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به مسافت دهلران تا استان و از طرفی جمعیت پزشکان و پیراپزشکان نظام دار و پروانه دار این شهرستان و پیگیری ها، برای اولین بار این انتخابات برای ۲ شهرستان دهلران و آبدانان با مرکزیت دهلران برگزار می شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دهلران از برگزاری این انتخابات در روز جمعه هفته جاری در بیمارستان شهدای دهلران و بیمارستان رسول اکرم (ص) آبدانان خبر داد و کفت: در این انتخابات در مجموعه ۲۰۲ نفر از پزشکان و پیراپزشکان واجد شرایط شامل ۱۲۳ نفر از دهلران و ۷۹ نفر از آبدانان مشارکت می کنند.

دکتر شریفی یادآور شد: با رای پزشکان و پیراپزشکان در مجموع ۱۱ نفر بعنوان اعضای هیات مدیره انتخاب می شوند که کار تمدید پروانه مطب، موافقت با ایجاد مطب جدید، بررسی شکایات حوزه درمان و کارهای اداری را برعهده دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha