۱۹ دی ۱۴۰۰، ۲۳:۰۸
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84607806
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کامبک دیوانه‌وار یوونتوس مقابل رم در هفت دقیقه؛آلگری مُچِ مورینیو را خواباند

تهران- ایرنا- یوونتوس از باخت سه بر یک مقابل رم به برتری چهار بر سه رسید و در رده پنجم جدول سری آ قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، تیم‌های آاِس رم و یوونتوس از ساعت ۲۱ به وقت تهران در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های سری آ ایتالیا در ورزشگاه المپیکو به مصاف هم رفتند که در پایان بیانکونری‌ها موفق شدند میزبان خود را در دیداری تماشایی با نتیجه چهار بر سه مغلوب کنند.

در ۴۵ دقیقه نخست سهم هر تیم یک گل بود. تامی آبراهام در دقیقه ۱۱ رم را پیش انداخت اما هفت دقیقه بعد پائولو دیبالا کار را به تساوی کشاند.

در نیمه دوم شاگردان ژوزه مورینیو شروع فوق‌العاده‌ای داشتند و ۲ بار در دقایق ۴۸ و ۵۳ به وسیله هنریک میخیتاریان و لورنزو پلگرینی به گل رسیدند اما این پایان کار نبود.

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری بازگشت باشکوهی را در هفت دقیقه تجربه کردند. مانوئل لوکاتلی(۷۰)، دژان کولوسفسکی(۷۲) و ماتیا دی‌شیلیو(۷۷)  موفق شدند یوونتوس را به برتری دراماتیک چهار بر سه رساندند.

البته رم فرصت جبران را داشت ولی لورنزو پلگرینی در دقیقه ۸۳  از دست داد تا شب رویایی‌اش خراب شود. شزنی هم با گرفتن این پنالتی خودی نشان داد. ۲ دقیقه قبل از زدن این پنالتی ماتیس دی‌لیخت از یوونتوس از زمین اخراج شد.

یوونتوس با این برد شیرین ۳۸ امتیازی شد و موقتا با ۲ بازی بیشتر نسبت به فیورنتینا به رده پنجم صعود کرد. رم نیز با تحمل نهمین شکست با ۳۲ امتیاز به رده هفتم سقوط کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha