استاندار: جایگاه بانک‌ها در توسعه و اشتغال پایدار مازندران مشخص شود

ساری - ایرنا - استاندار مازندران گفت: جایگاه واقعی بانک‌های عامل برای ایجاد توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در زمینه‌های صنعتی، گردشگری و کشاورزی مازندران شفاف و مشخص شود.

به گزارش ایرنا، سید محمود حسینی پور عصر سه شنبه در نشست شورای هماهنگی بانک های استان در ساری افزود: بانک ها باید در کنار مسوولان دستگاه های اجرایی برای تولید ثروت در استان بکوشند چراکه ظرفیت های بی نظیری در مازندران درحوزه های مختلف اقتصادی وجود دارد.
وی خاطر نشان کرد: بانک ها نقش موثری در توسعه کسب و کار خرد و کلان مازندران ایفا کنند و باید برای کاهش آمار بیکاری تمام بانک ها مسوولیت پذیر باشند.
استاندار مازندران تصریح کرد: بانک ها باید به ایجاد اشتغال پایدار در استان کمک کنند نه اینکه با تملیک واحدهای صنعتی از سوی برخی از آنان، زمینه افزایش بیکاری فراهم شود.
حسینی پور ادامه داد: بانک ها باید تولید فکر داشته باشند و  با تدبیر چرخ توسعه اقتصادی استان را به حرکت در آورند.
استاندار مازندران تصریح کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار و رفع مشکلات مردم به عنوان استاندار مازندران دست نیاز به سوی بانک ها دراز می کنم و از مسوولان بانک ها می خواهم با جدیت برای گره گشایی از مشکلات آحاد جامعه بکوشند.
حسینی پور اضافه کرد: وضعیت معیشتی مردم خوب نیست و دلیل بسیاری از آسیب های اجتماعی در  استان مشکلات اقتصادی است که باید دستگاه های خدماتی و اجرایی با تلاش مضاعف برای رفع گرفتاری های مردم بکوشند.
استاندار مازندران تصریح کرد: ایده پردازی یکی از مولفه های اساسی برای توسعه استان است و از تمام مدیران و مردم می خواهم برای توسعه این دیار دیدگاه های کارشناسی خود را ابراز کنند.
حسینی پور اضافه کرد: بسیاری از روستا های استان مستعد ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی هستند که باید بانک ها با تامین نقدینگی برای ایجاداشتغال پایدار در این مناطق بکوشند.
استاندار مازندران ادامه داد: مازندران تنها اسم استان گردشگر پذیر را دارد و به معنای واقعی زیرساخت ها برای توسعه گردشگری در این دیار باهدف ایجاد اشتغال پایدار فراهم نشده است که باید با هم فکری و تلاش بانک ظرفیت جنگل و دریای مازندران را شکوفا سازیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha