وضعیت آب شهرستان پارسیان به حالت عادی برگشت

بندرعباس- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: پس از بارندگی و سیلاب روزهای اخیر عملیات رفع اتفاقات بروی خطوط انتقال و شبکه های توزیع آب پارسیان پایان یافت و وضعیت آب این شهرستان به حالت عادی برگشت.

امین قصمی روز سه شنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: تیم مدیریت بحران و حوادث و اتفاقات آبفای هرمزگان به منظور سرعت بخشی در پایداری وضعیت آب این شهرستان از زمان وقوع بارش ها با اعلام آمادگی به نیروهای عملیاتی اقدام به رفع اتفاقات ناشی از سیلاب کردند که تمامی حوادث رخ داده بروی خطوط آبرسانی ۱۵ ساعت پس از بارش، مرتفع و هم اکنون وضعیت آب این شهرستان به حالت عادی برگشته است.
وی بیان داشت: در این مدت ۲۵ نقطه از خطوط انتقال و شبکه توزیع دچار حادثه و آبرسانی به ۱۶ روستا و مرکز شهر پارسیان دچار اختلال شد.
مدیرعامل آبفای هرمزگان، میزان خسارت وارد شده به تاسیسات آب و فاضلاب شهرستان پارسیان را  افزون بر ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
قصمی ادامه داد: پارسیان یکی از شهرستان های پربارش استان بوده و خسارات زیادی به زیر ساخت های تامین، انتقال و توزیع آب وارد شده است.
به گزارش اداره کل هواشناسی هرمزگان، از چهارشنبه هشتم دیماه تا ساعت ۱۵:۳۰ ظهر روز دوشنبه ۱۳ دیماه، طبق بررسی ایستگاه هواشناسی ۱۳۶.۶ میلی‌متر در شهرستان پارسیان بارندگی ثبت شده است.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha