اعضای کمیسیون امنیت ملی مشکلات جزیره های بوموسی و تنب بزرگ را بررسی کردند

بندرعباس- ایرنا- اعضای کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار هرمزگان در سفر به جزیره های بوموسی و تنب بزرگ، مسائل و مشکلات این مناطق را مورد بازدید و بررسی قرار دادند.

به گزارش ایرنا، اعضای کمسیون امنیت ملی که شامگاه چهارشنبه به منظور بازدید از جزیره های خلیج فارس به استان هرمزگان سفر کرده اند، امروز پنجشنبه به همراه مهدی دوستی در بدو ورود به جزیره بوموسی و تنب بزرگ ابتدا با حضور در گلزار شهدای این مناطق با قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

دیدار صمیمی و چهره به چهره استاندار هرمزگان با مردم بوموسی در مسجد جامع این شهر که اعضای کمیسیون امنیت ملی وی را همراهی می کردند، از دیگر برنامه های این روز بود که در این مراسم مشکلات و درخواست‌های مردمی بوموسی و تنب بزرگ مورد بررسی قرار گرفت.

همچنین در این روز از مراکز مختلف در بوموسی بازدید شد و مشکلات یک واحد تولیدی نیز مورد بررسی قرار گرفت که استاندار هرمزگان دستورهای لازم جهت کمک به توسعه آن با اعطای تسهیلات را صادر کرد.

 این اقدام در راستای توسعه اشتغال و حمایت از تولید در جزیره  بوموسی صورت می گیرد.

جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی چهارشنبه شب وارد بندرعباس شدند و مورد استقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیران کل دفتر استاندار و امنیتی و انتظامی استان قرار گرفتند.

بازدید از مناطق مختلف مکران و جزیره های راهبردی هرمزگان درروز پنجشنبه نهم دیماه از جمله برنامه های اعضای این کمیسیون به هرمزگان است.
ابراهیم عزیزی نائب رببس کمیسیون امنیت ملی و سارا فلاحی عضو این کمیسیون نیز در این بازدیدها حضور دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha