۸ دی ۱۴۰۰، ۲۱:۱۱
کد خبرنگار: 5212
کد خبر: 84594776
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار گناباد:دستگاهها به تعهد خود در خصوص مزار شهدای گمنام عمل کنند

گناباد- ایرنا- فرماندار گناباد از مسوولان این شهرستان خواست که به تعهدات خود در خصوص ایجاد و تکمیل نمادهای حجمی مزار شهدای گمنام در این شهرستان پایبند بوده و وعده‌های خود را عملیاتی کنند.

رضا نصیری روز چهارشنبه در جلسه برنامه ریزی تشییع و خاکسپاری پیکر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در این شهرستان گفت: ساخت برخی از این نمادها بر مزار شهدای گمنام این شهرستان، که از سالهای گذشته آغاز شده بود، همچنان ناتمام مانده است و مزار برخی از شهدای گمنام هم دارای نمادهای مناسبی  نیست که باید سرعت بخشی برای تکمیل آنها در دستور کار قرار بگیرد.

وی ادامه داد: دشمنان به اهمیت و تاثیر فرهنگ دوران دفاع مقدس، ایثار و شهادت در جامعه پی برده و با عناوین و ترفندهای مختلف به دنبال خنثی سازی اثرات این فرهنگ هستند و ما باید از همه ظرفیتهای موجود برای ترویج این فرهنگ بهره ببریم.

فرماندار گناباد گفت: دولت سیزدهم به عنوان دولتی انقلابی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آرمانهای شهدا در جامعه را مورد توجه خاص خود قرار داده است و مسوولان بخشهای مختلف باید بیش از پیش نسبت به این مساله احساس مسوولیت کنند.

وی گفت: همزمان  با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) شهر گناباد، میزبان پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود است که در محل مجتمع آموزش عالی این شهرستان خاکسپاری می شوند.

نصیری بر برپایی هرچه باشکوه تر آیین تشییع پیکر شهدای گمنام در گناباد تاکید کرد و افزود: باید با رعایت پروتکلهای بهداشتی، زمینه حضور آحاد مردم و نوجوانان و جوانان در آیین وداع و تشییع این شهدا فراهم شود.

شهرستان ۹۳ هزار نفری گناباد، که مرکز آن در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد، هزار و ۳۳۹ شهید، جانباز و آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha