خراسان رضوی از عصر امروز بارانی و برفی می‌شود

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش پراکنده باران و برف از عصر امروز چهارم دی ماه از سمت شمال غرب و ارتفاعات هزارمسجد در این استان آغاز می‌شود.

آیدا فاروقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تداوم این موج بارشی پراکنده را تا اواسط فردا پنجم دی ماه اعلام و بیان کرد: ظرف این مدت برای ساعات پایانی امشب و صبح فردا در خراسان رضوی پدیده تشکیل مه همراه با کاهش میدان دید پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: سامانه بارشی فردا یکشنبه از مرزهای شرقی خراسان رضوی خارج خواهد شد.

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر این اساس از روز دوشنبه ششم دی ماه جوی به نسبت پایدار همراه با روند افزایش دما در خراسان رضوی حاکم خواهد شد. 
فاروقی همچنین بیشینه دمای امروز هوای مشهد را ۱۰ درجه سلسیوس پیش‌بینی کرد و افزود: بیشینه دمای هوای امروز این شهر که نسبت به دیروز ۲ درجه کاهش دارد فردا پنجم دی ماه حداکثر به ۶ درجه می‌رسد. 
وی ادامه داد: کمینه دمای هوای مشهد نیز که دیشب سه درجه سلسیوس بود فردا با افتی محسوس چهار درجه زیر صفر پیش‌بینی شده است. 
کارشناس هواشناسی خراسان رضوی گفت: قوچان واقع در شمال خراسان رضوی با کمینه دمای هفت درجه زیر صفر و مه‌ولات واقع در جغرافیای مرکزی استان با بیشینه دمای هوای ۱۵ درجه سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی ظرف ۲۴ ساعت اخیر بودند.
فاروقی افزود:بیشترین سرعت وزش باد در خراسان رضوی هم ظرف این مدت در سرخس واقع در شمال شرق استان به میزان ۳۶ کیلومتر در ساعت ثبت شد. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha