۳ دی ۱۴۰۰، ۹:۳۸
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84588779
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

محموله ۱۸ کیلوگرمی مواد مخدر شیشه در دیلم کشف شد

گناوه - ایرنا - فرمانده انتظامی دیلم استان بوشهر گفت: یک محموله ۱۸ کیلوگرمی موادمخدر از نوع شیشه که در پوشش خانواده با خودرو حمل می‌شد، کشف شد.

به گزارش ایرنا، پایگاه خبری پلیس روز جمعه به نقل از  سرهنگ  عباس علی یاری افزود:  در پی کسب خبر مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر ازیکی از استان های جنوب شرقی کشور و انتقال آن به یکی از استان های غرب کشور، موضوع به صورت جدی در دستور کار مامورین پلیس این شهرستان  قرار گرفت.

وی گفت : با تشکیل چند اکیپ خودرویی و راه اندازی گشت های پوششی در مسیرهای خاکی و اصلی، یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ مورد نظر دارای دو سرنشین زن و یک نفر راننده  مرد، در ورودی ایستگاه بازرسی شهید موسوی شناسایی و جهت توقیق، دستور ایست صادر شد.

وی بیان کرد:  در پی ایست ماموران ، راننده توجهی نکرد و با سرعت زیاد قصد فرار داشت که   با وسایل نگهدارنده و سیخک چرخ های خودرو پنچر و طی مسافتی متوقف شد.

فرمانده انتظامی دیلم افزود:  پس از توقیف خودرو و انتقال به مقرر انتظامی در بازرسی از آن مقدار ۱۸ کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد. 

وی گفت: در این رابطه هر سه نفر متهم دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان همچنان به جهت پیشبرد اهداف خود با سوداگران مرگ و واردکنندگان و فروشندگان مواد مخدر مبارزه خواهند کرد و اجازه نخواهند داد که افراد سودجو باعث اخلال در نظم و امنیت عمومی در منطقه و حتی کشور شوند.

شهرستان دیلم در انتهای شمالی استان بوشهر و در همسایگی استان خوزستان واقع است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha