ضرورت معرفی ایران امروز در کشورهای عضو اکو

تهران- ایرنا- رئیس موسسه فرهنگی اکو و رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بر ضرورت معرفی ایران امروز به کشورهای عضو این منطقه تاکید و ابراز امیدواری کردند همکاری‌ها در این زمینه افزایش یابد.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی موسسه فرهنگی اکو، سرور بختی در این دیدار در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ابراز امیدواری کرد نگاه فرآگیر و تجارب بین المللی حجت‌الاسلام محمدمهدی ایمانی‌پور موجب گسترش بیش از پیش همکاری ها شود.

وی افزود: ایران به عنوان یکی از موسسان و میزبان مقر دائم موسسه فرهنگی اکو می تواند سهم ویژه ای در برنامه های این نهاد بین المللی داشته باشد،  منتظر برنامه های پیشنهادی جمهوری اسلامی ایران در زمینه های مختلف گسترش تعاملات فرهنگی در منطقه اکو هستیم.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی نیز در این دیدار با استقبال از دیدگاه های  دوستانه و برادرانه رئیس موسسه فرهنگی اکو، گفت: معرفی ایران امروز در میان کشورهای عضو اکو یک ضرورت است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر ایمانی پور با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور دولت سیزدهم درباره گسترش تعاملات فرهنگی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای همسایه، افزود: یکی از اولویتهای مهم سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دوره جدید، گسترش و تحکیم همکاری ها با نهادهای بین المللی و منطقه ای نظیر موسسه فرهنگی اکو است.

 در این دیدار دکتر خلج منفرد معاون بین الملل و دکتر کیانی مدیر همکاری های فرهنگی و ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به همراه دکتر فاطمه میرباقری معاون بین الملل و محمد محمودی مشاور رسانه ای رئیس و مدیر ارتباطات موسسه فرهنگی اکو حضور داشتند.

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha