حمل ونقل هوایی کالا در هرمزگان راه اندازی می شود

بندرعباس- ایرنا- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان از پیگیری راه‌اندازی حمل و نقل هوایی کالا در استان، با هدف تسهیل و توسعه صادرات محصولات تولیدی هرمزگان خبر داد.

علی فیروزی سه شنبه شب در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان هرمزگان اظهار داشت: سیاستگذاری مناسب برای توسعه صادرات در هرمزگان، نیازمند داشتن اطلاعات دقیق از صادرات محصولات تولیدی استان است و از همین رو ثبت دقیق اطلاعات محصولات صادراتی هرمزگان، بسیار مورد تاکید می باشد.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های مسوول در این زمینه باید میزان دقیق صادرات و مقاصد صادراتی کالاهای تولیدی که مبدا آنها استان هرمزگان است را ثبت و ارائه کنند تا سیاستگذاری مناسب در زمینه توسعه صادرات در هرمزگان انجام شود.

فیروزی با تاکید بر تسهیل شرایط برای توسعه صادرات غیرنفتی هرمزگان، ابراز داشت: رشد صادرات کالا در استان با اتخاذ راهکارهای مناسب در راستای شتاب بخشی به روند صادرات و رفع موانع کار صادرکنندگان امری بسیار مهم بوده و دستگاه های اجرایی باید همچنان باتوجه به اهمیت صادرات، شرایط را برای فعالیت آن‌ها تسهیل کنند.

هدفگذاری صادرات کالای غیرنفتی سالجاری بخش های مختلف اقتصادی هرمزگان ۲ میلیارد و ۷۰ میلیون دلار بوده که در هفت‌ماهه امسال ارزش دلاری این کالاها در همسنجی با پارسال ۳۲۹ درصد افزایش داشته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha