لیگ برتر بسکتبال؛‌ مهرام و هاشمی دومین باخت را هم تجربه کردند

تهران- ایرنا- در ادامه رقابت های لیگ برتر بسکتبال تیم مهرام با هدایت مصطفی هاشمی دومین باخت خود را تجربه کرد.

به گزارش ایرنا، در ادامه رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال تیم مهرام در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران به مصاف آویژه صنعت مشهد رفت که این دیدار در پایان با نتیجه ۷۴ بر ۷۱ به سود آویژه صنعت به پایان رسید.

در این بازی که از گروه «ب» برگزار شد شاگردان مصطفی هاشمی در کوارترهای دوم و سوم ۲۱ بر ۱۸ و ۱۷ بر ۹ برنده شدند و در کوارترهای اول و چهارم با نتایج ۱۶ بر ۲۰ و ۱۷ بر ۲۷ نتیجه را واگذار کردند. 

برایان استار با ۱۶ امتیاز، ۴ ریباند، ۴ پاس گل و ۳ توپ ربایی بیشترین کارایی را در تیم آویژه داشت و در آن سوی میدان نیز سعید داورپناه با ۲۵ امتیاز، ۳ ریباند، ۶ پاس گل و ۳ توپ ربایی موثرترین بازیکن مهرام بود.

در دیگر بازی امروز پدافند هوایی تهران برابر اکسون به میدان رفته است.

رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال در دو گروه هشت تیمی برگزار می‌شود که در گروه الف، شهرداری گرگان، صنعت مس کرمان، پالایش نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، کاله، نظم آوران سیرجان، نیروی زمینی تهران و خانه بسکتبال خوزستان حضور دارند.

در گروه ب نیز تیم‌های شیمیدر قم، مهرام تهران، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد، فولاد مبارکه سپاهان، رعد پدافند هوائی تهران، صنایع هرمزگان و صنعت مس رفسنجان با هم رقابت می‌کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha