۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۹:۵۰
کد خبرنگار: 1389
کد خبر: 84579822
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم والیبال زرسان تبریز منحل شد

تبریز - ایرنا - رییس هیات والیبال شهرستان تبریز با اعلام این خبر که تیم والیبال زرسان منحل شد، گفت: خوشبختانه اسپورت هوشیار با تیمداری در بخش بانوان این خلا را پر کرد.

به گزارش جمعه ایرنا، عادل بناکار در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با ابراز تاسف از انحلال تیم والیبال آقایان و بانوان زرسان، افزود: روزی که آقای مقصودی، مالک باشگاه فرهنگی ورزشی زرسان درخواست تیمداری در رشته والیبال را داد و بنده نیز پیشنهاد دادم که اگر در بخش بانوان نیز فعالیت کنند، با درخواست باشگاه زرسان موافقت خواهیم کرد.

رییس هیات والیبال تبریز خاطرنشان کرد: ایشان  بعد ۲ روز گفتند در هیأت مدیره باشگاه تیمداری هم برای آقایان و هم بانوان تصویب شد و ما انتظار داریم تا سرمربیگری تیم والیبال آقایان را خود شما بر عهده داشته باشید. 

بناکار عنوان داشت: با شرایط موجود و علاقه شخصی خودم به اینکه دوباره فرصتی بوجود آمده تا دین خودم را به والیبال تبریز و آذربایجان شرقی ادا کنم، با پیشنهاد باشگاه زرسان موافقت کردم و با دعوت از والیبالیست های  خوب و بومی و نیز سه چهار بازیکن غیر استانی کار را شروع کردیم؛ همچنین تیم بانوان را با همکاری فرزانه شیخ آوندی، نایب رییس هیات والیبال تبریز و سرمربیگری فهیمه منافی جمع کردیم.

سرمربی سابق تیم والیبال شهرداری تبریز اضافه کرد: خدا را شاهد می گیرم که تمام بازیکنان تیم به احترام بنده قرارداد سفید امضاء کردند و گفتند که آقای بناکار هر مبلغی بنویسد، ما قبول داریم؛ حال با انحلال تیم والیبال زرسان خودم را به نوعی مدیون احترام و اعتماد این بازیکنان می دانم.

وی با بیان اینکه خیلی دوست داشتم در مصاحبه امروز نماینده‌ای از باشگاه زرسان حضور داشت، اظهار کرد: متاسفانه به رغم تماس های زیاد موفق به اینکار نشدیم تا در این خصوص برای علاقه مندان ورزش والیبال شفاف سازی صورت بگیرد.

بناکار در خصوص دریافت حق امتیاز حضور در بازی های لیگ دسته یک والیبال باشگاه های کشور اظهار کرد: با باشگاه زرسان برنامه پنج ساله تدوین کردیم و برای دریافت امتیاز حضور در مسابقات راهی تهران و فدراسیون والیبال شدیم و از آنجایی که با آقای داورزنی، رییس فدراسیون والیبال ارتباط خوبی داشتم، شرایط موجود شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی را در نبود تیم والیبال و انتظارات والیبال دوستان این دیار بازگو کردم.

وی ادامه داد: با لطف آقای داورزنی قرار شد تا از مبلغ ۹۰ میلیون تومان که حق دریافت امتیاز لیگ دسته یکمی بود، تنها ۵۰ میلیون تومان از باشگاه زرسان دریافت کنند که اخیرا با اعلام فدراسیون والیبال، فهمیدیم که قبض پرداختی مبلغ یاد شده از سوی باشگاه نیز جعلی بوده و تا به الان هیچ مبلغی پرداخت نشده است و فدراسیون امتیاز قول داده شده را به تیم اردکان واگذار کرد.

وی عنوان داشت: در مجموع حدود ۲۷۰ جلسه تایم‌ ۲ ساعته سالن شهید اقدمی را نیز برای تمرین در اختیار تیم های والیبال باشگاه زرسان قرار دادیم تا با این کار بازیکنان را برای رویارویی با رقبای خود آماده کنیم، ولی با انحلال تیم والیبال زرسان تمام امید های این جوانان به ناامیدی ختم شد و تنها حسن این تمرینات همان آماده سازی بازیکنان بود و زمانی که خود را بلاتکلیف دیدند از این تیم جدا شده و با عقد قرارداد با برخی تیم های دیگر الان توپ می زنند.

رییس هیات والیبال شهرستان تبریز با بیان اینکه اصلا ندانستیم باشگاه زرسان به چه علت آمد و به چه علت رفت، افزود: خوشبختانه با همراهی یک اسپانسر معتبر، تیم والیبال بانوان را راه اندازی کردیم و با نام تیم اسپورت هوشیار وارد مسابقات لیگ دسته یک کشور شدیم و روز یکشنبه ۲۸ آذرماه از هفته اول این مسابقات، تیم اسپورت هوشیار مهمان تیم فولاد هرمزگان خواهد بود.

بناکار با اشاره به برگزاری مسابقات جام پرچم اضافه کرد: در حال حاضر ۱۸ تیم در بخش آقایان و ۱۰ تیم در بخش بانوان رده سنی نونهالان و نوجوانان فعالیت می کنند که از روز هشتم دی ماه سال جاری به رقابت خواهند پرداخت.

وی همچنین از فعالیت ۱۰ تیم والیبال آقایان در رده سنی جوانان در سالن قدوسی رسالت خبر داد و بیان کرد: از کمسیون ورزش شورای اسلامی شهر تبریز درخواست داریم تا برای اعتلای ورزش والیبال شهر تبریز تلاش مضاعف داشته باشند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha