واژگونی پراید در شاهرود یک فوتی و چهار مصدوم برجا گذاشت

شاهرود- ایرنا - معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: واژگونی پراید در جاده شاهرود به آزادشهر با مرگِ در دم بانویی ۵۰ ساله و مصدومیت چهار سرنشین همراه بود.

محسن مزجی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا  با بیان اینکه  واژگونی خودروی پراید روبروی پمپ بنزین قاسم آباد در جاده شاهرود به آزاد شهر رخ داد ،افزود: حادثه ساعت ۱۱ امروز به این مرکز اعلام شد و نخستین آمبولانس ها و کارشناسان از پایگاه اورژانس جاده ای بسطام و پشت بسطام به محل حادثه رسیدند.

وی با اشاره به اینکه با درخواست کارشناسان سر صحنه ، یک آمبولانس از پایگاه منطقه چهار شهری مستقر در بیمارستان بهار شاهرود نیز به محل حادثه اعزام شد، تاکید کرد: رهاسازی  مصدومان توسط کارشناسان هلال احمر انجام و یکی از مصدومان با آمبولانس به بیمارستان  امام حسین (ع) شاهرود منتقل شد.

 وی ادامه داد: اقدامات اولیه پزشکی برای مصدومان توسط سه گروه کارشناسی اورژانس انجام شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود تاکید کرد: یک بانوی ۵۰ ساله بر اثر شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت شد.

مزجی با بیان اینکه یک مرد ۶۵ ساله،دختر سه و نیم ساله و یک بانوی ۳۶ ساله از مصدومان  حادثه توسط آمبولانس های اورژانس برای ادامه روند درمان به بیمارستان اعزام شدند، افزود: یک دختر پنج و نیم ساله توسط هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.

مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود با ۱۴۰ کارشناس در ۱۵ پایگاه جاده ای ، چهار پایگاه شهری، یک پایگاه اورژانس هوایی با یک فروند بالگرد و ۳۰ دستگاه آمبولانس به هموطنان خدمات رسانی می کند. همچنین یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هم با ۱۳ تخت و تجهیزات مناسب برای پوشش حوادث احتمالی پر تلفات و خدمات دهی به بیماران سر پایی دراین مرکز آماده است.
براساس آمار سالانه حدود ۲۰ میلیون تردد در جاده های ارتباطی استان سمنان با حوادث مختلف رانندگی همراه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha